Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη ΚΟΥΡΣΑΡΑΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 24 Μαρτίου 2018, 18:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μπορούσε ίσως να γίνει μια συζήτηση για το αν, ένα στέλεχος εκπαίδευσης μπορεί και έχει δικαίωμα να ασκήσει καθήκοντα για πολλές θητείες, σε μια συγκεκριμένη θέση στελέχους. Είναι όμως λανθασμένο να εξομοιώνονται όλες οι θέσεις, και απλά να μην επιτρέπεται να κάνεις περισσότερες από δύο θητείες, για καμία θέση στελέχους εκπαίδευσης. Μου δημιουργεί την εντύπωση ότι το Υπουργείο θέλει απλά να κάνει σκούπα, όσους έχουν διατελέσει σε θέσεις ευθύνης. Με ποιά λογική όμως αυτοί που θα έρθουν στην συνέχεια, είναι γενικότερα πιο ικανοί, από αυτούς που θα διαδεχτούν; Πιστεύω ότι δεν θα πείσουν για την επαγγελματικότητά τους, και θα δημιουργηθεί μία αίσθηση ανεπάρκειας και ευκαιριακής αντιμετώπισης των όποιων επιλογών, αφού ο εκπαιδευτικός κόσμος, είναι φυσικό θα μπει στην διαδιακασία των συγκρίσεων. Προτείνω να επιτρέπεται η άσκηση θητείας στελέχους εκπαίδευσης, για πολλές θητείες, αλλά σε διαφορετικές θέσεις στελέχους. Η άσκηση καθηκόντων σε θέσεις στελέχους, που ξεφεύγουν από τα όρια των σχολικών μονάδων, δίνουν την δυνατότητα της απόκτησης μιας σφαιρικής εικόνας (πολύ πολύτιμης), για την εκπαίδευση. Επίσης να μην ορίζονται ως θητείες, αλλά να υπολογίζονται τα χρόνια άσκησης των καθηκόντων, γιατί υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις, λόγω παρατάσεων των θητειών κ.λ.π.