Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Αικατερίνη Κάππου | 24 Μαρτίου 2018, 19:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ, Τα πτυχία που κατέχουν πολλοί εκπαιδευτικοί και χρησιμοποιήθηκαν για κατατακτήριες που οδήγησαν σε πτυχία παιδαγωγικών Ακαδημιών δεν πρέπει να υπολογίζονται και να μετρούνται ως δεύτερα πτυχία. Είναι άδικο και απαράδεκτο. Σήμερα ένας δάσκαλος τελειώνει το παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου και συνεχίζει αν επιθυμεί μεταπτυχιακές ή διδακτορικές σπουδές.Αυτός όμως που χρησιμοποίησε ένα πτυχίο (τις περισσότερες φορές άσχετο με την εκπαίδευση) και πήρε πτυχίο παιδαγωγικής ακαδημίας και μετά έκανε και εξομοίωση πώς μπορεί να θεωρείται ότι έχει δεύτερο πτυχίο; Πρέπει να μην προσμετράται λοιπόν. Τα πτυχία ΚΑΤΕΕ ΚΑΙ ΤΕΙ τα οποία δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση γιατί να προσμετρούνται ως δεύτερα πτυχία; Επίσης τα πτυχία (οικονομικά, νομική, πολυτεχνείου) άσχετα με την εκπαίδευση πώς είναι δυνατόν να προσμετρούνται ως δεύτερα; Μπορεί κάποια από αυτά τα πτυχία να προσμετρηθούν ως δεύτερα στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση λόγω συναφούς ειδικότητας, αλλά ποτέ μα ποτέ στην πρωτοβάθμια.