Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΛΑΪΝΗa | 24 Μαρτίου 2018, 19:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με τις εγκυκλίους ο θεσμός των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων στόχευαν : Στη μαθητοκεντρική διαδικασία (ενθάρρυνση της πρωτοβουλίας των μαθητών/τριών, χρήση συμμετοχικών και ενεργών διδακτικών τεχνικών, δημοκρατικός διάλογος). Στη συνεργατική μάθηση μέσα από την ανάπτυξη κλίματος ενεργούς συμμετοχής και αλληλοϋποστήριξης των μελών των ομάδων εργασίας, αλλά και των ομάδων μεταξύ τους Στη βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση μέσα από την χρήση πρωτογενών πηγών (διεξαγωγή έρευνας, μελέτη πεδίου κ.λ.π.). Στη διεπιστημονική προσέγγιση των θεμάτων και διαθεματικότητα Στη δημιουργική και ελεύθερη έκφραση Όλα τα ανωτέρω είναι αναγκαιότητα στην εκπαίδευση τη σημερινή εποχή.Όλα συνδέονται με το "πώς " και όχι με το "τι" θα διδάξουμε στα παιδιά. Οι Υπεύθυνοι/ες Π.Ε.,Α.Υ.,Π.Θ., Σ.Δ. ήταν οι μόνοι/ες που έρχονταν σε άμεση επαφή με τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις στήριζαν στην υλοποίηση των καινοτόμων προγραμμάτων...Αυτοί βοήθησαν πολλούς εκπαιδευτικούς να εμπλουτίσουν τα διδακτικά τους μεθοδολογικά εργαλεία και να δώσουν μια ανάσα στην εκπαιδευτική τους πραγματικότητα. Η επιμόρφωση ήταν συνεχής καθώς και η ανταλλαγή ιδεών και καλών πρακτικών. Η κατάργηση του θεσμού θα πρέπει να επανεξεταστεί. Ό,τι είναι αποδοτικό ενισχύεται, δεν καταργείται...