Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ναταλία Οικονόμου | 24 Μαρτίου 2018, 19:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί τόσο μίσος αγαπητοί συνάδελφοι για τα στελέχη και κυρίως για τους σχολικούς συμβούλους; Έχουν γραφτεί τα πάντα σε αυτή την διαβούλευση. Είμαι εκπαιδευτικός τάξης για 27 χρόνια, δεν είμαι στέλεχος, ούτε διευθύντρια ή υποδιευθύντρια ούτε σχολικός σύμβουλος. Όποτε χρειάστηκα βοήθεια (είτε σε θέματα διαχείρισης διδακτικού χρόνου λόγω πολυπολιτισμικής τάξης, είτε σε θέματα αντιμετώπισης παραβατικών μαθητών ή σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας), ο σχολικός σύμβουλος με βοήθησε αποτελεσματικά. Κατά τη γνώμη μου οι σχολικοί σύμβουλοι είναι ένα είδος ασπίδας για τους εκπαιδευτικούς. Είναι δυνατόν ένας σχολικός σύμβουλος να επιστρέψει στην τάξη μετά από δυο ή τρεις θητείες και με δεδομένη την αντιπάθεια (αδικαιολόγητη για μένα) από μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών (άραγε γιατί;). Και βέβαια θα επιστρέψει κανονικά και θα αναλάβει τάξη αλλά σκεφτείτε να είναι σε σχολείο και να έχει να αντιμετωπίσει καθημερινή αδιαφορία ή σνομπάρισμα από μερίδα συναδέλφων εκπαιδευτικών. Για τα κριτήρια επιλογής στελεχών (Συντονιστών και Διευθυντών)θεωρώ ότι πρέπει να μοριοδοτούνται: 1. Μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί τίτλοι 2. Προηγούμενη προϋπηρεσία σε θέση στελέχους (με θετική αξιολόγηση) 3. Επιτυχή παρακολούθηση ειδικού σεμιναρίου στελεχών (απόκτηση διοικητικής ή καθοδηγητικής επάρκειας) 4. Βεβαίωση από Ψυχολόγους για την ικανότητα διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων 5. Λοιποί τίτλοι (αν υπάρχουν): ξένες γλώσσες, πληροφορική, διδακτική προϋπηρεσία Σας ευχαριστώ θερμά