Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ | 24 Μαρτίου 2018, 19:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα κριτήρια κολυμπούν μέσα στην αντισυνταγματικότητα. 1. Τα κριτήρια είναι όμοια για κάθε θέση και δεν διαφοροποιούνται στη βάση των αρμοδιοτήτων και απαιτούμενων προσόντων κάθε θέσης. 2. Δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική η υπηρεσία των Σχολικών Συμβούλων, παρά το γεγονός ότι έχει χαρακτηρισθεί ως διδακτική με παλαιότερους νόμους, όπως 3467/2006 ή και πρόσφατους νόμους 4327/2015 επί ΣΥΡΙΖΑ 3. Μοριοδοτείται η άσκηση καθηκόντων ευθύνης του Σχολικού Συμβούλου στο επίπεδο του υποδιευθυντή σχολείου. Ντροπή. 4. Δεν μοριοδούνται διάφορες θέσεις ευθύνης, όπως η διευθυντή ή υποδιευθυντή ΠΕΚ, θέσεις με ευθύνη και μάλιστα άμισθες. 5. Μοριοδοτείται μόνο η διδακτική ενώ παραγνωρίζεται η γενικότερη εκπαιδευτική υπηρεσία. Γιατί ένας εκπαιδευτικός που αποσπάσθηκε στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ή στο ΙΕΠ ή σε κάποιο επιτελικό φορέα, είναι χειρότερος από ένα άλλο εκπαιδευτικό που όλη την υπηρεσιακή ζωή την πέρασε μόνο μέσα στο σχολείο. Δεν είναι προς όφελος η εμπειρία από υπηρεσία σε άλλους φορείς; Γιατί να μη μοριοδοτείται; 6. Στη μοριοδότηση του Β επιπέδου, θα πρέπει να προστεθεί και η διευκρίνιση ότι περιλαμβάνονται και οι επιμορφωτές Β΄ επιπέδου. 7. Στις μοριοδοτούμενες επιμορφώσεις θα πρέπει να προστεθούν οι επιμορφώσεις του ΕΚΔΔΑ α) για πιστοποιητικό διοικητικής επάρκειας και β) πιστοποιητικό καθοδηγητικής επάρκειας. Και οι δύο επιμορφώσεις είχαν διάρκεια περίπου 100 ωρών και προέβλεπαν υποβολή 4 εργασιών και πιστοποίηση. Σε περίπτωση μάλιστα αποτυχίας κατά την πιστοποίηση τα στελέχη έχαναν τη θέση τους. Επίσης υπάρχουν πολλές επιμορφώσεις μικρής διάρκειας, π.χ. 20, 30 40 ωρών που από το νομοσχέδιο εκμηδενίζονται. Θα μπορούσε να αθροίζονται και να δίδονται κάποια μόρια, π.χ. για κάθε 100 ώρες 0,25 με πλαφόν π.χ. 0,5. ή κάτι ανάλογο. 8. Η μοριοδότηση της άσκησης επιμορφωτικού έργου, είναι δυσανάλογα μεγάλη με τη μοριοδότηση διδακτικού έργου σε ΑΕΙ. 100 ώρες επιμορφωτικού έργου ισοδυναμούν με ετήσια (δύο εξάμηνα) διδασκαλία σε ΑΕΙ. 9. Θα πρέπει να λαμβάνεται ως διδακτική η υπηρεσία σε ΑΕΙ, σε υψηλότερη δηλαδή βαθμίδα.