Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ Λ. | 24 Μαρτίου 2018, 19:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για δομές ΕΑΕ, όπου δεν υπάρχει σε αντίστοιχο βαθμό με τη Γενική Εκπαίδευση έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό από το ΥΠΠΕΘ, πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για “δεξαμενή” τέτοιου υλικού, προκειμένου να υποστηριχτεί η διαφοροποίηση, η προσαρμογή ή η εξατομίκευση του εκπαιδευτικού υλικού, με έμφαση στη χρήση τρισδιάστατου εποπτικού υλικού (λ.χ. ανάγλυφοι χάρτες, φιλικά υλικά για μαθητές με ανάγκη για συγκεκριμένα αισθητηριακά ερεθίσματα). Δεν αρκεί μόνο η μετατροπή των βιβλίων και η ανάρτηση του λογισμικού στο prosvasimo, καθώς οι ανάγκες για δημιουργία πρωτότυπου υλικού είναι μεγάλες. ια) Διαμορφώνουν, από κοινού με τα Ακαδημαϊκά Συμβούλια Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας (Α.Σ.Α.Ε.Ε.) που προβλέπονται στο άρθρο 49 του ν. 4485/2017 (Α΄ 114), προγράμματα συνεργασίας των σχολικών μονάδων και Ε.Κ., των ΚΕ.Σ.Υ. και των Κ.Ε.Α. με τα Α.Ε.Ι. της οικείας περιφέρειας.Διερωτόμαστε πώς θα θα γίνεται αυτή η συνεργασία και σε τι επίπεδο. Για παράδειγμα, θα αφορά την πρακτική άσκηση φοιτητών; Αν ναι, υπό ποιες συνθήκες (π.χ. μη αμειβόμενη πρακτική);