Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Ηλίας Σουλιώτης | 24 Μαρτίου 2018, 20:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντί για μείωση του προσωπικού θα έπρεπε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ να αναβαθμιστούν ποιοτικά με προσεγμένη επιλογή στελεχών με γνώσεις αλλά και υλική υποστήριξη. Τα περισσότερα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έχουν να παρουσιάσουν σπουδαίο έργο. Είμαι υπεύθυνος σε 2 εργαστήρια, 2 διαφορετικών σχολείων με 30 χλμ απόσταση το ένα από το άλλο. Στο ένα από αυτά πηγαίνω 1 ημέρα την εβδομάδα έχοντας 2 ώρες κενο. Υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσα να συντηρώ το 2ο εργαστήριο αλλά δεν προλαβαίνω! Τι γίνεται στα δημοτικά που 1 πληροφορικός συμπληρώνει σε 3,4 ή και 5 σχολεία? Αν αφήσετε τα σχολικά εργαστήρια χωρίς υποστήριξη πολύ σύντομα θα είναι άχρηστα και το κόστος αντικατάστασης πολλαπλάσιο και μάλλον απαγορευτικό για πολλές μικρές περιφερειακές σχολικές μονάδες. Η κατάργηση ή η υποβάθμιση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι μεγάλο λάθος και θα κοστίσει περισσότερα χρήματα απ' ότι θα εξοικονομήσει! Πρέπει να αναβαθμιστούν και να λειτουργήσει ξανά και η Τεχνική Στήριξη.