Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΟΛΓΑ ΙΠΠΕΚΗ | 24 Μαρτίου 2018, 20:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκπαιδευτικός της τάξης με 20 χρόνια εμπειρία στο σχολείο και Μεταπτυχιακή ειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της διάταξης που αφορά στην κατάργηση του τόσο επιτυχημένου επί δεκαετίες θεσμού των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και ΣΔ! Ενός θεσμού που μόνο ΠΡΟΣΦΕΡΕ στο ελληνικό σχολείο και ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕ, αφού δεν είχε κανένα επίδομα θέσης και η τεράστια επιμόρφωση (υψηλού επιπέδου) που γινόταν ήταν ΑΔΑΠΑΝΩΣ για το δημόσιο!!! Εάν το Υπουργείο ήθελε την αλλαγή στην εκπαίδευση θα έπρεπε να ενισχύει καινοτόμους θεσμούς, όπως αυτόν των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής, να τους αναβαθμίζει και όχι να τους κατατομεί! Για μια κυβέρνηση μάλιστα που θέλει να λέγεται και προοδευτική είναι αδιανότητη η κατάργηση της καινοτομίας, γιατί κατάργηση των Υπευθύνων σημαίνει κατάργηση των καινοτόμων προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και οπισθοδρόμηση του ελληνικού σχολείου 30 χρόνια πίσω!!!! Με αυτό το νόμισμα πληρώνει η κυβέρνηση όσους μοχθούν, κοπιάζουν να πάνε μπροστά το ελληνικό σχολείο ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΣΗΣ, με μόνο κίνητρο την αγάπη τους για την εκπαίδευση και δη την Περιβαλλοντική; Όταν μάλιστα οι διεθνείς επιταγές και πρακτικές επιβάλλουν την εισαγωγή της εκπαίδευσης για την αειφορία στο σχολείο και την μετατροπή των σχολέιων σε αειφόρα, το Υπουργείο καταργεί τους Υπευθύνους, τους εμπνευστές και πρωταγωνιστές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο σχολείο;;; Αν το Υπουργείο Παιδείας απαξιώνει έτσι τους άξιους, τι κίνητρο άραγε δίνει στους εκπαιδευτικούς; Να δουλέψουν, γιατί αυτό θα εκτιμηθεί ή μήπως το αντίθετο;; Η οργή και η αγανάκτηση ξεχειλίζουν! Γνωρίζει άραγε το υπουργείο το έργο των Υπευθύνων και το καταργεί; Ποιοι δουλεύουν, ποιοί προσφέρουν πραγματικά και μάλιστα χωρίς κανένα επίδομα; Προφανώς όχι ...γιατί αν το γνώριζε, δε θα καταργούσε τους Υπευθύνους ΠΕ! Έχει λάβει υπόψιν του τον λόγο των μάχιμων εκπαιδευτικών; Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και ΣΔ ήταν η μόνη υποστηρικτική δομή, που στέκονταν δίπλα στον εκπαιδευτικό της τάξης. Το κόστος θα είναι μεγάλο για όλους, για τους εκπαιδευτικούς, για τους μαθητές/τριες, για το σχολείο! Γιατί οι εκπαιδευτικοί του ελληνικού δημόσιου σχολείου δουλεύουν και κάνουν θαύματα, όταν έχουν ανθρώπους δίπλα τους να τους εμπνέουν, να τους υποστηρίζουν κι αυτοί είναι οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής και ΣΔ. Και επιτέλους το ελληνικό σχολείο δεν είναι κανενός Υπουργού που κατά τη διάθεσή του και στο όνομα μιας ΔΗΘΕΝ αλλαγής μπορεί να γκρεμίζει ό,τι με κόπους χτίστηκε, ό,τι μπορεί να λειτουργεί προς όφελος του μαθητή ποικιλοτρόπως και κατ΄επέκταση της ίδιας της κοινωνίας! Και οι Υπεύθυνοι μόνο έτσι λειτουργούσαν προς όφελος του μαθητή, προ όφελος του σχολείου, προς όφελος της κοινωνίας! Ευέλικτο και λειτουργικό είναι να ιδρυθούν Γραφεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΓΕΑ) σε κάθε Δ/νσης, στα οποία θα προΐστανται Υπεύθυνοι προσφέροντας την πολύτιμη εμπειρία και εξειδικευμένη γνώση τους. Τέλος των Υπευθύνων σημαίνει τέλος των καινοτόμων Προγραμμάτων! Τα ΚΕΑ δε θα προλαβαίνουν να κάνουν ούτε αυτά που ήδη έκαναν, όχι να αναλάβουν και το έργο των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής και ΣΔ. Στις μεγάλες δ/νσεις της χώρας (Θεσσαλονίκης και Αθήνας) 3οοο και πλέον Προγράμματα της Α/θμιας και άλλα τόσα της Β/μιας πως θα τα αναλάβει το ΚΠΕ και πως θα παράγει ποιοτικό έργο; Μπορέι να τα υποστηρίξει, να τα προωθήσει; Πολύ απλά θα αφεθούν στην τύχη τους, σε μια αυτόματη τυπική καταγραφή σε μια πλατφόρμα και θα οδηγηθούν στην σταδιακή συρρίκνωση και εξάλειψή τους!!!