Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 24 Μαρτίου 2018, 20:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Σαλτερή, σας παραθέτω αυτούσια τρίε(3) σχόλια συναδέλφου που βρήκα ενδιαφέροντα. Τα συμπεράσματα δικά σας και όλων όσων τα διαβάζουν: 1) «Οι σχολικοί σύμβουλοι έχουν γενικώς εκτός τάξης άπειρα χρόνια (οι περισσότεροι). Μερικοί από αυτούς και πριν γίνουν σύμβουλοι ήταν σε γραφεία, πανεπιστήμια, υπουργία κ.τ.λ. και γενικώς ο μέσος σύμβουλος είναι εκτός τάξης 15 – 20 χρόνια. (Αυτό με μια μικρή έρευνα διαπιστώνεται).Αλλά το πιο σοβαρό από όλα είναι ότι θεωρούν ντροπή και ξεφτίλα να γυρίσουν στην τάξη. Και αυτό είναι που τους απασχολεί. Θα δείτε ότι θα βρούνε τρόπους και «τόπους» να μην γυρίσουν στην τάξη. Ήδη ψάχνουν!» 2) «Οι δύο θητείες είναι σωστό αλλά δυστυχώς θα καταρριφθεί από το ΣΤΕ. Προαπαιτούμενο θα πρέπει να είναι τα τελευταία 5 χρόνια μέσα στην τάξη. Κι όποιος θέλει να ξαναγίνει στέλεχος να γυρνάει στην τάξη για τέσσερα χρόνια για ανατροφοδότηση κι έπειτα να ξαναβάζει για στέλεχος. Τουλάχιστον ας είναι ανα τέσσερα χρόνια να γυρνάνε στην τάξη ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.» 3) "Είναι δυνατόν Σχολικός Σύμβουλος να έχει αδιάλειπτη θητεία από το 2007 ως και σήμερα;; Είναι δυνατόν στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων να παρίσταται καθημερινά από ένας(ο ίδιος) ως κανένας;; Είναι δυνατόν να συμβουλεύει όντας εκτός τάξης 11 έτη;; Είναι δυνατόν να θεωρεί εαυτόν expert και παιδαγωγό απλά και μόνο επειδή είναι 11 χρόνια στην ίδια θέση;; Δίχως κανένα άλλο εφόδιο;; Είναι δυνατόν να έχει δημιουργήσει κλίκα με παρατρεχάμενους τους οποίους χρησιμοποιεί πετόντας «τυράκι»;; Είναι δυνατόν να θεωρεί εαυτόν, πρώτο στην ειδικότητά του εντός περιοχής ευθύνης του και ως εκ τούτου να απαιτεί διάφορα, προτάσσοντας την ιδιότητά του ως Σχολικός Σύμβουλος;; Είναι δυνατόν να ψάχνεται από πέρυσι πώς θα καβατζωθεί εκτός τάξης σε περίπτωση που έρθει στη Βουλή ΣΝ όπως το τρέχον;; Είναι δυνατόν να έχει λιγότερες δυνατότητες στο γνωστικό του αντικείμενο από το μέσο εκπαιδευτικό και να καλύπτει αυτή του την ανεπάρκεια, παίζοντάς το «παιδαγωγός»;; Είναι δυνατόν να είναι εσκεμμένα κρυψίνους και να μη μοιράζεται απόψεις με τους συναδέλφους του;; Είναι δυνατόν να κοιτάει μόνο την πάρτη του;; …και άλλα πολλά… Δυστυχώς, επτωχεύσαμεν!!" Η κριτική στα κακώς κείμενα, κε Σαλτερή δεν είναι εμπάθεια. Εμπάθεια τη βαφτίζετε εσείς κε Σαλτερή, γιατί έτσι σας συμφέρει. Μετά από τόσα χρόνια κύριε Σαλτερή, δώσατε όσα είχατε να δώσετε. Γιατί δεν επιστρέφετε οικειοθελώς, εσείς και οι όμοιοί σας στις σχολικές τάξεις για να αφήσετε νέους άξιους συναδέλφους σας να συνεχίσουν το Έργο σας; Εσείς γίνατε Σύμβουλος νέος. Οι νέοι πρέπει να γεράσουν για να γίνουν στελέχη; Έχετε βιδωθεί στην καρέκλα σας, κύριε Σαλτερή, και αναγκάζετε το Υπουργείο να σας διώξει με νόμο. Και κάτι τελευταίο, κύριε Σαλτερή. Εσείς δεν γνωρίζετε κανέναν αργόμισθο σχολικό σύμβουλο, που να πηγαίνει στο στο γραφείο του όποτε του καπνίσει; Kύριε Σαλτερή, οι σχολικοί σύμβουλοι πληρώνονται από τους Έλληνες πολίτες και οφείλουν να έχουν ωράριο. Κύριε Σαλτερή, από του χρόνου που θα επιστρέψετε στην σχολική τάξη, θα δείτε ότι τα παιδιά δεν δαγκώνουν. Και ότι οι νέοι Συντονιστές θα σας βοηθήσουν να ενταχθείτε ομαλά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με εκτίμηση.