Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Ίδρυση Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.)Σχόλιο του χρήστη Ευριπίδης Λ. | 24 Μαρτίου 2018, 20:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρατηρούμε ότι η λογική του Υπουργείου είναι να καταργήσει τα υπάρχοντα 16 ΠΕΚ και να δημιουργήσει 23 ΠΕΚΕΣ διασπαρμένα σε όλες τις ΠΔΕ, πράγμα που σημαίνει ότι σε κάποιες περιφέρειες θα δημιουργηθούν περισσότερα ΠΕΚΕΣ σε σχέση με τα ΠΕΚ που υπήρχαν. Στην ΠΔΕ ΑΜΘ παρατηρείται ακριβώς η αντίστροφη λογική: ενώ υπάρχουν δύο άρτια εξοπλισμένες από άποψη χώρων και υποδομής δομές, που στεγάζονται σε δημόσια κτίρια, άρα δεν πληρώνουν ενοίκιο, σε δύο πόλεις (ΠΕΚ Αλεξανδρούπολης και ΠΕΚ Καβάλας) και καλύπτουν την έκταση της περιφέρειας ομοιόμορφα καθώς και τα νησιά της (Σαμοθράκη και Θάσο)με το νέο νομοσχέδιο καταργούνται και μεταφέρονται σε ένα γραφείο στην ΠΔΕ στην Κομοτηνή. Η απορία μου είναι γιατί σε μια τέτοια νευραλγική και ιδιαίτερη περιφέρεια, η οποία από τη μία άκρη, Δράμα, ως την άλλη άκρη, Δίκαια, είναι 450 χιλιόμετρα και με ένα τεράστιο πλήθος εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (πέντε νομοί και δύο νησιά) υπάρχει αυτή η πρόβλεψη. Το λογικό θα ήταν όχι να καταργηθούν οι υπάρχουσες υποδομές και δομές αλλά να αξιοποιηθούν όσες υπάρχουν ακόμη περισσότερο και γιατί όχι αφού υπάρχει η πρόθεση από το Υπουργείο, να μη δημιουργηθούν τουλάχιστον άλλες τόσες, αν πραγματικά μας ενδιαφέρει να στηρίξουμε την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Σημειώνω ότι σε καμία άλλη ΠΔΕ δεν υπάρχει ένα και μοναδικό ΠΕΚΕΣ που να καλύπτει πέντε ακριτικούς νομούς και δύο νησιά.