Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Χ. | 24 Μαρτίου 2018, 21:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με του συντονιστές, που έχουν ρόλο καθοδηγητικό Θα πρέπει να μοριοδοτούνται όλα τους τα πτυχία χωρίς «κόφτες».Γιατί δηλαδή κάποιος που έχει 12 μόρια από πτυχία να χάνει τα 3, να παίρνει 9, και να εξισώνεται με κάποιον που έχει λιγότερα επιστημονικά-ακαδημαϊκά προσόντα; Από την άλλη-σχήμα οξύμωρο- γιατί οι ίδιοι να εξαιρούνται και να μην προσμετράται η ξένη γλώσσα αλλά να είναι προαπαιτούμενο για αυτούς ιδιαίτερα; Νομίζω ότι τα παραπάνω πρέπει να αποκατασταθούν για το ορθό και το δίκαιο.