Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Χρήστος | 24 Μαρτίου 2018, 21:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δουλεύοντας 7 χρόνια σε δομές ειδικής αγωγής του υπουργείου παιδείας θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: Το μεγαλύτερο λάθος-παράληψη που γίνετε σε επίσημα έγγραφα που καλούνται Διαφοροδιάγνωση από τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. είναι ότι λείπει από την πλειονότητα αυτών των επίσημων εγγράφων η αξιολόγηση της κίνησης-των μυοσκελετικών και νευρολογικών ελλειμμάτων των μαθητών και η υπογραφή των φυσικοθεραπευτών με αποτέλεσμα να είναι ελλειπή όλα αυτά τα έγγραφα. Ακόμα και οι αναλυτικότατες αξιολογήσεις (αρχικές -τελικές-) που έχω καταθέσει στις σχολικές μονάδες που έχω δουλέψει, αν και έχουν φτάσει μέχρι τον αντίστοιχο σύμβουλο ειδικής αγωγής...δεν έχουν σταλεί στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. (γιατί δεν προβλέπετε. Η πρότασή μου είναι ότι για την πληρέστερη κάλυψη των δομών αυτών πρέπει να είναι στελεχωμένα με έναν τουλάχιστον συνάδερφο Πε 28 φυσικοθεραπευτή.