Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Φ.Σ. | 24 Μαρτίου 2018, 21:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Φυσικά και καμιά θέση ευθύνης δεν είναι ισόβια. Η συνεχής αξιολόγηση του έργου που παράγεται θα πρέπει να είναι το κριτήριο αν θα πρέπει κάποιος να συνεχίσει να είναι ή όχι στέλεχος. Τα τυπικά προσόντα, η εμπειρία αλλά και η αξιολόγηση του παραχθέντος έργου αποτελούν αδιαμφισβήτητα κριτήρια σε όλες τις πολιτισμένες χώρες για την επάνδρωση των θέσεων ευθύνης. Δεν καταλαβαίνω από πού απορρέει η αναγκαιότητα εφαρμογής της διάταξης «δεν επιτρέπεται η επιλογή για τρίτη συναπτή θητεία σε όμοια θέση στελέχους της εκπαίδευσης». Οι Διευθυντές σχολείων έχουν και διδακτικό έργο επομένως παίρνουν την ανατροφοδότηση που επικαλείται το Υπουργείο. Μόλις δηλαδή χτιστεί ένα στέλεχος και είναι έτοιμο να αποδώσει στα μέγιστα τότε αντιδημοκρατικά του αφαιρούμε την αξία του και ψάχνουμε νέα στελέχη. Φαίνεται δηλαδή ότι ο στόχος είναι να παράγουμε στελέχη και όχι να δημιουργούμε αποτελεσματικά και αποδοτικά σχολεία αξιολογώντας και αξιοποιώντας αυτούς που έχουν τα προσόντα. Αν ανατρέξετε στο ιστορικό των Δημόσιων Σχολείων θα βρείτε αποτελεσματικά, ενεργά και ανοιχτά στην κοινωνία σχολεία όσα έχουν έναν ηγέτη- οραματιστή ο οποίος εμπνέει το Σύλλογο Διδασκόντων και στηρίζεται από αυτόν. Τέτοια στελέχη αναζητήστε και προωθήστε.