Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Θεανώ Παπαγιαννοπούλου | 24 Μαρτίου 2018, 21:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ζούμε σε μια εποχή που ο κάθε εκπαιδευτικός οργανισμός πρέπει να γίνει ένα σχολείο σύγχρονο, ελκυστικό, προσαρμοσμένο στις σημερινές απαιτήσεις. Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της προσπάθειας τα σχολεία εξοπλίζονται με εργαστήρια Πληροφορικής καθώς και Η/Υ σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας, οι εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται στην αξιοποίηση και εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην διδακτική πράξη. Το ερώτημα όμως είναι ποιος μπορεί να υποστηρίξει τα σχολεία σε τεχνικά προβλήματα που προκύπτουν από αυτή την διάχυση. Οι καθηγητές Πληροφορικής μοιράζονται σε 2 ή 3 σχολεία, δε διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό αλλά ούτε και τον απαραίτητο χρόνο. Το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. όλα αυτά τα χρόνια στήριζε τεχνικά τις σχολικές μονάδες. Η κατάργηση της δομής του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ και η αντικατάσταση του από τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών με 2 αποσπασμένους εκπαιδευτικούς, θα έχει ως συνέπεια την σημαντικότατη υποβάθμιση της παρεχόμενης υποστήριξης στις σχολικές μονάδες. Είναι σίγουρο ότι η νέα υπηρεσία δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες των σχολείων, με αποτέλεσμα οι ανάγκες των σχολείων μελλοντικά να καλύπτονται από ιδιώτες με το αντίστοιχο κόστος βέβαια. Δεν υπάρχει λοιπόν αμφιβολία ότι ο θεσμός των ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πάρα πολύ σημαντικός και πρέπει όχι μόνο να συνεχίσει να υπάρχει, αλλά και να ενισχυθεί.