Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 24 Μαρτίου 2018, 21:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Οι κατέχοντες ακαδημαϊκούς τίτλους από Πανεπιστήμια των Βαλκανικών χωρών, οι οποίοι μοριοδοτούνται για το ίδιο προσόν δύο φορές (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό + ξένη γλώσσα επιπέδου Γ2) να εξετάζονται γραπτά και προφορικά στην ξένη γλώσσα στην οποία απέκτησαν τον τίτλο τους, γιατί πολλοί από αυτούς είναι αμφίβολο αν γνωρίζουν και το "καλημέρα"! 2. Υπερβολικά υψηλή η μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου με 3 μόρια, όταν μάλιστα κάποια από αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με την εκπαίδευση (π.χ. ιχθυοκαλλιέργειας)! 3. Ο διδακτορικός τίτλος των υποψήφιων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου θα πρέπει να είναι σχετικός αποκλειστικά και μόνο με το γνωστικό αντικείμενο του κλάδου τους. 4. Το συγγραφικό έργο (μονογραφίες) που έχει σχέση μόνο με το γνωστικό αντικείμενο του κλάδου του υποψηφίου στελέχους θα πρέπει επιπλέον να μοριοδοτείται!