Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Ευανθία Κοντογούρη | 24 Μαρτίου 2018, 22:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκφράζω την απογοήτευση και τη θλίψη μου για την ιδέα και μόνο της κατάργησης των ΚΕΠΛΗΝΕΤ και καθώς οι προλαλήσαντες εμού στη διαβούλευση έχουν ήδη πει τα πάντα, εγώ απλά: -Καταθέτω την εμπειρία μου ως επιμορφώτρια των σεμιναρίων που διοργάνωσε το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κυκλάδων: Πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί με όρεξη, δίψα και θέληση για μάθηση, στερήθηκαν από τον λιγοστό ελεύθερο χρόνο τους και εδώ και μήνες καταθέτουν ηλεκτρονικά εργασίες και αποκτούν γνώσεις και εφόδια για να κάνουν το μάθημά τους περισσότερο ελκυστικό και σύγχρονο. Αυτό θα χαθεί... -Καταθέτω ακόμα την εμπειρία μου ως πρώην διευθύντρια σχολικής μονάδας: αν δεν υπήρχε το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ηλείας, το εργαστήριο πληροφορικής στο σχολείο που εργαζόμουν δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει. Οι καθηγητές πληροφορικής του κάθε σχολείου δεν μπορούν και δεν γίνεται (θέμα χρόνου, ανάληψης άλλων καθηκόντων όπως myschool, mail κ.λπ. και κυρίως η απασχόληση με τα διδακτικά τους καθήκοντα) να ασχολούνται με την τεχνική υποστήριξη του εργαστηρίου, ούτε είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν σχετικά. -Τέλος, καταθέτω την εμπειρία μου ως μαθηματικός: (Ας μην ξεχνάμε ότι το εργαστήριο πληροφορικής του κάθε σχολείου δεν εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες του μαθήματος της πληροφορικής.) Οι μαθητές μου εάν δεν κάθονταν μπροστά στις οθόνες του εργαστηρίου να πειραματισθούν με το μαθηματικό εκπαιδευτικό λογισμικό θα είχαν κατανοήσει σε πολύ μικρότερο ποσοστό έννοιες, ιδιότητες και προτάσεις που αφορούν το γνωστικό αντικείμενο Δεν μπορώ παρά να ανησυχώ για οποιαδήποτε προσπάθεια οπισθοδρόμησης.