Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΕΥΑ | 24 Μαρτίου 2018, 23:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, μετά λύπης βλέπω, ότι αντί να κλείσετε τα ΚΕ.ΣΥ.Π, τα ενισχύεται πάλι με 140 εκπαιδευτικούς. Αξιολογήσατε ποτέ τους καθηγητές που είναι αποσπασμένοι στη δομή αυτή τι έργο προσφέρουν;πόσες ώρες εργάζονται; Από 2012 που είμαι αποσπασμένη στη συγκεκριμένη δομή, δυστυχώς λίγα ΚΕ.ΣΥ.Π αποδίδουν έργο. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα οι εκπρόσωποι του συλλόγου σας στέλνανε συνεχώς έγγραφα και τονίζουν τη "μεγάλη σπουδαιότητα" του επαγγελματικού προσανατολισμού, το "πολύ σπουδαίο έργο" που ασκούν και πολλά άλλα, φοβούμενοι μη τυχόν κλείσει αυτή η δομή και τι θα απογίνουν. Το σημαντικότερο όμως δεν σας έγραψαν: αν αυτοί οι άνθρωποι μπήκαν ποτέ σε σχολική τάξη, αν έπιασαν ποτέ κιμωλία στα χέρια τους και αν πολλοί από αυτούς έχουν την κατάρτιση, την γνώση, πάνω στον επαγγελματικού προσανατολισμού που πράγματι σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη εποχή, παίζει σημαντικό ρόλο στην μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα. Οι περισσότερες ειδικότητες που απασχολούνται στα 78 ΚΕ.ΣΥ.Π της χώρας μας είναι: θεολόγοι, γυμναστές, κοινωνιολόγοι, νομικοί, γαλλικών, αγγλικών, δηλαδή ειδικότητες που πλεονάζουν στις σχολικές μονάδες. Μόνο λίγα ΚΕ.ΣΥ.Π παράγουν έργο και είναι αυτά όπου απασχολούνται μαθηματικοί, φυσικοί, πτυχιούχοι πολυτεχνικών σχολών, εκπαιδευτικοί δηλαδή με αυξημένα τυπικά προσόντα και με κατάλληλη τεχνογνωσία. Αξιότιμοι κ. Υπουργοί, μέσα σε μια ιδιαίτερη κρίσιμη εποχή και στο χώρο της παιδείας, μέσα σε μια χρονική περίοδο όπου τα εκπαιδευτικά κενά είναι πολλά, θεωρώ άδικο αυτοί οι εκπαιδευτικοί επί σειρά ετών (20 χρόνια λειτουργούν αυτά τα γραφεία), να είναι αποσπασμένοι στα γραφεία αυτά εις βάρος πολλών συναδέλφων που διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και τρέχουν σε 3 σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου. Παρακαλώ θερμά όπως προβείτε άμεσα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, ούτως ώστε τα συγκεκριμένα γραφεία ή να κλείσουν ή να αναβαθμιστούν, διότι όπως προανέφερα αφενός δεν προσφέρουν έργο και αφετέρου είναι άμεση ανάγκη όλοι αυτοί που είναι αποσπασμένοι στις δομές αυτές, επί σειρά ετών, να επιστρέψουν στις τάξεις, ώστε να καλυφθούν κατά το δυνατό τα εκπαιδευτικά κενά. Ισοδύναμη πρόταση: Σε όλες τις σχολικές μονάδες της Ευρώπης ανάλογα γραφεία λειτουργούν μέσα σε αυτές. Προτείνω, με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων να ορίζεται ομάδα εκπαιδευτικών, πρωτίστως από αυτούς που δεν συμπληρώνουν ωράριο, και να είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση, καθοδήγηση των μαθητών σχετικά με τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Εναλλακτικά, να γίνει δυναμική ανανέωση των καθηγητών (π.χ. στην επόμενη προκήρυξη να μην μπορούν να πάρουν μέρος καθηγητές που έχουν αποσπαστεί στις θέσεις αυτές έστω και μία φορά). Υπεύθυνη ΣΕΠ σε ΚΕ.ΣΥ.Π