Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 05 – Στελέχωση των ΠΕ.Κ.Ε.Σ.Σχόλιο του χρήστη Ellie | 25 Μαρτίου 2018, 00:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Η επιλογή των Συντονιστών ΕΕ σε περιφερειακό επίπεδο δεν δημιουργεί συνθήκες ενιαίας, αξιοκρατικής και δίκαιης επιλογής. Επιπλέον το σύστημα αυτό περιορίζει τον υποψήφιο σε ΜΙΑ και μόνο επιλογή περιφερειακής διεύθυνσης. Μόνο από το κεντρικό συμβούλιο επιλογής θα υπάρξει μια αξιοκρατική κρίση. 2. Στους εκπαιδευτικούς που έχουν τις προϋποθέσεις για υποψηφιότητα στην Ειδική και στην Γενική Αγωγή, το νομοσχέδιο δίνει την δυνατότητα να υποβάλλουν υποψηφιότητα ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΔΟ. Παντού μονόδρομος.... 3. Στον υπολογισμό των μορίων στους έχοντες μεταπτυχιακό δίπλωμα (3,5 μόρια) και Διδασκαλείο (3 μόρια) δίνει συνολικά 4,5 μόρια. Αφαιρεί αυθαίρετα 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΜΟΡΙΑ. 4. Είναι εντελώς ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟ να μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Γ2 με 1 μόριο, όταν αυτό το πτυχίο απαιτεί χρήματα και προσπάθεια 3-4 ετών και επίπλέον δίνει δυνατότητα επαγγελματικής επάρκειας ίσης με ένα πτυχίο πανεπιστημίου. Θα πρέπει να δοθούν 3 μόρια στην πρώτη ξένη γλώσσα επιπέδου Γ2 και 2 μόρια στην δεύτερη ξένη γλώσσα του αυτού επιπέδου. 5. Η πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας εκπαιδευτή ενηλίκων η οποία αποκτάται με εξετάσεις στον ΕΟΠΠΕΠ δεν μοριοδοτείται καθόλου.