Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Παπαγιάννη Νάσια | 25 Μαρτίου 2018, 00:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Ουδείς αναντικατάστατος." Οι εξαιρέσεις υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Και η εξαίρεση είναι τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Όσοι προτείνουν την κατάργησή τους δεν έχουν ιδέα των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρουν στα σχολεία. Είμαι εκπαιδευτικός Πληροφορικής στην Ανατολική Αττική, και ξέρω από πρώτο χέρι ότι πολλά σχολεία λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό χάρις στις εξαιρετικές προσπάθειες του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Και δεν εννοώ μόνο το Εργαστήριο Πληροφορικής, αλλά εννοώ τα δίκτυα των σχολείων και τις υποδομές τους. Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. υποστηρίζουν εξαιρετικά τα σχολεία, με το: - να στήνουν εργαστήρια από την αρχή με μέτρια ή κακά μηχανήματα για να μπορούμε εμείς να κάνουμε τη δουλειά μας - να επιδιορθώνουν μηχανήματα - να λύνουν δικτυακά προβλήματα στα σχολεία (ακόμα και όταν ανεπαρκείς εξωτερικοί συνεργάτες των σχολείων απλά φεύγουν και οι τεχνικοί των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ λύνουν τα προβλήματα που εκείνοι έχουν δημιουργήσει) Η δομή που προτείνεται με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο πόρω απέχει από τη συστηματική δουλειά που γίνεται στα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. Και όσοι προτείνουν τέτοιες λύσεις, ή είναι παντελώς μακριά από τη σχολική πραγματικότητα και δεν γνωρίζουν τις πολύτιμες και βασικές υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. για την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των σχολείων ή έχουν άλλη κρυφή ατζέντα. Η προτεινόμενη αναδιοργάνωση δεν έχει καμία σχέση με όλες τις σύγχρονες θεωρίες αποτελεσματικής Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Αντί να έχουμε ένα Κέντρο με συγκεκριμένη δουλειά, όπου οι άνθρωποί του με συγκεκριμένα εργαλεία και σωρευμένη εμπειρία αντιμετωπίζουν τα προβλήματα (το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. δηλαδή), τους σπάμε σε κομματάκια (άλλοι στη Β/θμια, άλλοι στην Α/θμια), τους ελαχιστοποιούμε και αφήνουμε τα σχολεία στην τύχη τους! Και αυτούς τους ανθρώπους, τους τοποθετούμε με συνοπτικές διαδικασίες στα Τμήματα Πληροφορικής των Διευθύνσεων για να υποστηρίζουν θεωρητικά τα σχολεία, ενώ το αντικείμενο των Τμημάτων αυτών είναι η Υποστήριξη της Διεύθυνσης. Κι όλα αυτά, ενώ στις πρόσφατες τοποθετήσεις Προϊσταμένων στα νεοιδρυθέντα Τμήματα Πληροφορικής στις Διευθύνσεις, το ποσοστό των ΠΕ Πληροφορικής, που τοποθετήθηκαν ως Προϊστάμενοι είναι μόλις 33%. Επίσης, κενές έμειναν θέσεις που αντιστοιχούν στο 24%. Στο υπόλοιπο 43% τοποθετήθηκαν ως προϊστάμενοι καθαρά Τεχνικών Τμημάτων όχι μόνο άνθρωποι που δεν είναι αυξημένων προσόντων στην Πληροφορική (μεταπτυχιακά, βιογραφικό, κλπ.), αλλά δεν έχουν καν τα τυπικά προσόντα. Ο ΑΣΕΠ άραγε τί λέει για αυτές τις επιλογές Προϊσταμένων; η ΕΠΥ; οι επιστημονικές ενώσεις Πληροφορικής τί λένε άραγε για αυτόν τον ευτελισμό προσόντων και πτυχίων; Η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ. δείχνει να είναι η χαριστική βολή. Μην καταργήσετε έναν θεσμό που λειτουργεί τόσο καλά εις όφελος των σχολείων, των εκπαιδευτικών Πληροφορικής και τελικά των μαθητών. Αν, τελικά, μας ενδιαφέρει πραγματικά η ποιότητα της εκπαίδευσης που προσφέρουμε στους μαθητές μας!