Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Ευστρατία Λιακοπούλου | 25 Μαρτίου 2018, 00:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εδώ και μερικά χρόνια ένας από τους βασικούς άξονες της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι το ψηφιακό σχολείο. Εμπλουτισμένα διαδραστικά βιβλία, Φωτόδεντρο, νέες πλατφόρμες, ευρεία επιμόρφωση β΄ επιπέδου χιλιάδων εκπαιδευτικών. Όλες αυτές οι δράσεις συγκλίνουν στη συνεχή χρήση των εργαστηρίων ΣΕΠΕΗΥ για τα μαθήματα Πληροφορικής αλλά και όλων των άλλων ειδικοτήτων. Παράλληλα, ο εξοπλισμός των εργαστηρίων σιγά σιγά απαξιώνεται και σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιούνται LTSP επιλογές. Και εδώ μπορούμε να προσθέσουμε και τους διαγωνισμούς Ρομποτικής, Πανελλαδικές και άλλες εξετάσεις. Όλα τα παραπάνω υποστηρίζονται από τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ και το προσωπικό τους. Πριν 15 χρόνια που υπηρέτησα σε ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ εργαζόμασταν 2 άτομα και κυριολεκτικά πνιγόμασταν στη δουλειά. Πώς τώρα πιστεύουμε ότι πολλαπλάσιο έργο από αυτό θα γίνεται και μάλιστα αποτελεσματικά από μόνο ένα άτομο, δεν το καταλαβαίνω. Τα ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ αποτελούν ένα πολύ πετυχημένο θεσμό σε κάθε ΔΙΔΕ και δεν φαίνεται λογική η υποβάθμισή τους.