• Σχόλιο του χρήστη 'Κάτια Αολιακίζογλου' | 25 Μαρτίου 2018, 01:14

    Ως υπεύθυνη ΓΡΑ.ΣΥ. αφιέρωνα το μισό μου ωράριο στην διδασκαλία μέσα στην τάξη και το άλλο μισό σε υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού και σύνδεσης με την αγορά εργασίας στο γραφείο που λειτουργούσε μέσα στο σχολείο. Στα διδακτικά μου καθήκοντα δεν ήταν μόνο το μάθημα Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός- Εργασιακό περιβάλλον αλλά και μαθήματα ειδικότητας ακόμα και μάθημα Πανελληνίων. Όλα αυτά αποδεικνύονται με τα πρακτικά του συλλόγου. Όταν λοιπόν είχα 10 ώρες μάθημα την εβδομάδα, ο Υποδιευθυντής 8 και ο Διευθυντής 2 δεν μπορείτε να μου στερείτε την διδακτική μου Υπηρεσία για αυτό το διάστημα και να την προσμετράτε σε αυτούς. Σύμφωνα με την τελευταία Υπουργική απόφαση για την πλήρωση θέσεων στα ΚΕ.ΣΥ.Π. με αριθμ πρωτ Αρ. Πρωτ. 92984/Γ7 10-08-2012 , άρθρο 5, παράγραφος 4 «Η υπηρεσία των Υπευθύνων Σ.Ε.Π. των ΚΕ.ΣΥ.Π. προσμετρείται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3848/2010 για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική.». Δεν μπορεί η μοριοδότηση της διδακτικής υπηρεσίας να αφορά μόνο τα 2 πρώτα χρόνια. Η αρνητική αναδρομικότητα είναι αντισυνταγματική. Τέλος, οι Υπεύθυνοι ΣΕΠ αφιερώνουν διδακτικές ώρες μέσα σε σχολεία σε ενημερώσεις και διδακτικές παρεμβάσεις σε μαθητές/τριες αλλά και στις θεσμοθετημένες ημέρες ΣΕΠ. Με άλλα λόγια, ασκούν διδακτικό έργο σε σχολικές μονάδες. Άλλωστε, αυτό είναι καταγεγραμμένο στα ημερολόγια που διατηρούν στην υπηρεσία τους και υπογράφονται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης. Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να προσμετρηθεί η θητεία μας σε θέσεις ΓΡΑΣΥ, ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ ως διδακτική με πλήρη προσμέτρηση των μορίων όλων των ετών. Τα παραπάνω αφορούν το εδάφιο του άρθρου: Διδακτική υπηρεσία υπό την ιδιότητα του Σχολικού Συμβούλου ή Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, του Προϊστάμενου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων, του υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων ή σχολικών δραστηριοτήτων, του υπεύθυνου και των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., ΓΡΑ.ΣΥ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Σ.Σ.Ν., του υπευθύνου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ή Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, του Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, του υπευθύνου σχολικών βιβλιοθηκών, οι οποίες λειτούργησαν στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση» (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ.), καθώς και του Διευθυντή και Υποδιευθυντή Ι.Ε.Κ.: 1 μονάδα για κάθε έτος και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.