Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Δουρή Μοσχούλα Καλλιρόη | 25 Μαρτίου 2018, 08:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στη 15ετή πορεία μου στην εκπαίδευση ήμουν πάντα προσανατολισμένη στις σχολικές δραστηριότητες,ακριβώς γιατί αποτελούν δημοκρατική διαδικασία μάθησης. Η στελέχωση των φορέων υοστήριξης (Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων, Αγωγής Σταδιοδρομίας) από καταρτισμένους και εμπνευσμένους εκπαιδευτικούς συνέβαλε τα μέγιστα στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών και στην υποστήριξη τους σε αυτές τις δράσεις. Με τις συνεχείς αλλαγές στις δομές ένα σημαντικό ποσοστό των εμπλεκομένων αποθαρρύνεται και απομακρύνεται. Όχι μόνο στις δομές των δραστηριοτήτων, αλλά γενικά στη δομή του Ελληνικού Κράτους και ιδιαίτερα στην εκπαίδευση είναι αναγκαία η σταθερότητα των δομών ώστε να είναι σε κάθε φάση γνωστές οι διαδικασίες με τις οποίες πραγματοποιούνται οι δράσεις. Φυσικά και είναι αναγκαία η επικαιροποίηση και η ανανέωση των δομών, σύμφωνα πάντα με την καταγραφή των αποτελεσμάτων των δράσεων. Η ισοπέδωση όμως και το εκ του μηδενός ξεκίνημα θα οδηγήσει σε απώλεια των έμπειρων στελεχών και θα επιφέρει δυσκολία στην κατανόηση των επαναπροσδιορισμένων διαδικασιών. Πρέπει επιτέλους σε αυτήν τη χώρα να διορθώνουμε τα κακώς κείμενα κρατώντας τα θετικά κάθε δράσης. Στοιχίζει πολυ περισσότερο και σε οικονομικά μεγέθη, αλλά και σε απώλεια ανθρώπινου δυναμικού η εκ βάθρων ανακατάταξη που επιχειρείται κάθε φορά, όχι μόνο με την αλλαγή κυβερνήσεων αλλά και με την απλή αλλαγή υπουργών στην ίδια κυβέρνηση.