Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μωυσής Δεϊμέζης | 25 Μαρτίου 2018, 09:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 22 που αφορά τις προυποθέσεις για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης και ειδικότερα των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι εφόσον οι υποψήφιοι διαθέτουν μεταξύ των άλλων και προσόντα όπως: 1 Μεταπτυχιακούς Τίτλους 2 Δεύτερο Πτυχίο 3 Συγγραφή Βιβλίων είτε άρθρων 4 Έχουν επιλεγεί εμπειρογνώμονες, αξιολογητές ΑΠΣ είτε βιβλίων από ΙΕΠ 5 Διαθέτουν πιστοποιημένη καθοδηγητική επάρκεια εκπ/κών, ΕΚΔΔΑ 6 Διαθέτουν μεγάλη εκπαιδευτική και διδακτική προυπηρεσία 7 Διαθέτουν προυπηρεσία σε ΑΕΙ/ΤΕΙ τότε διαθέτουν οπωσδήποτε και γνώσεις ξένων γλωσσών, είτε διαθέτουν είτε δεν διαθέτουν κάποιο σχετικό πιστοποιητικό και συνεπώς η προυπόθεση: "και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2" είναι όχι μόνο περιττή και άσκοπη, εφόσον και μοριοδοτείται ξεχωριστά, αλλά και γιατί τέτοιες πιστοποιήσεις διαθέτουν πλέον και μαθητές του γυμνασίου με αποτέλεσμα αφενός να υποβιβάζεται το επίπεδο του πεδίου επιλογών και αφετέρου να περιορίζεται εφόσον πιθανόν αποκλείει εκπαιδευτικούς με πολύ υψηλά προσόντα και εκπαιδευτική προσφορά. Πέραν δε των ανωτέρω πολύ σοβαρών λόγων η προυπόθεση αυτή δεν περιλαμβάνεται σε καμία άλλη επιλογή στελέχους και συνεπώς δύναται να θεωρηθεί ως μονομερής. Σας Ευχαριστώ, Μωυσής Δεϊμέζης