Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Δώρα. Η. | 25 Μαρτίου 2018, 10:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να υπάρχει μια εξισσορόπιση ανάμεσα στα κριτήριο της διδακτικής εμπειρίας και των τίτλων σπουδών.Δεν θα με πείσετε ότι αρκούν μόνο 10 χρόνια στην τάξη χωρίς καμία επικαιροποίηση γνώσης για να γίνει κάποιος καλός διευθυντής. Και τι σημαίνει τελικά για τον καθένα "καλός διευθυντής"; Μειώστε τα χρόνια στα 8 ως προυπόθεση. Επίσης προφανώς και δεν είναι συνταγματικό το όριο των θητειών. Όλοι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν το δικαίωμα της εξέλιξής τους στη διάρκεια της εκπαιδευτικής τους καριέρας, Αν θέλετε να κάνετε κάτι πραγματικά καινοτόμο να απαγορεύσετε τη θητεία στο ίδιο σχολείο. Οι εξαιρετικοί διευθυντές θα πηγαίνουν σε πολλά σχολεία. Όσοι δεν είναι ικανοί το ίδιο το σύστημα θα τους απορρίπτει.Επίσης κάθε εκπαιδευτικός να μένει συγκεκριμένα χρόνια σε ένα σχολείο. Παιδαγωγικά και ηθικά θα βοηθήσει ένα τέτοιο μέτρο ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία μας καλύτερα. Έτσι γίνεται και στην Κύπρο.Καθιερώστε διαφανές σύστημα εξετάσεων για τις θέσεις των στελεχών από δημόσιο φορέα.