Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Δαμοράκης Γεώργιος | 25 Μαρτίου 2018, 10:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γεια προς όλους. Είμαι εκπαιδευτικός της Γ' Αθήνας (ΠΕ 17.04) και έχω θετικότατη άποψη (εξ εμπειρίας) από τη δράση του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. της Γ' Αθήνας. Επίσης, συμμετέχω σε σεμινάριο moodle το οποίο υλοποιείται από ανθρώπους του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. του Ν. Ηλείας και απ' όσο γνωρίζω αυτό γίνεται αφιλοκερδώς εδώ και πολλά χρόνια. Επίσης, απ' ότι έχω ακούσει κάποιο σεμινάριο για το e-twinning υλοποιείται από το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. του Ν. Κυκλάδων. Παρά το γεγονός ότι οι δύο τελευταίες περιπτώσεις δεν αποτελούν αντικείμενο (απ' όσο γνωρίζω) λειτουργίας των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι όμως ενδεικτικό της κουλτουρας προσφοράς και διάχυσης των Νέων Τεχνολογίων προς την εκπαιδευτική κοινότητα που χαρακτηρίζει τους υπευθύνους τους. Συμφωνα με τα προτεινόμενα απο το νομοσχέδιο η αποκατάσταση των σχετικών προβλημάτων είτε θα γίνεται με πολύ αργο ρυθμό, είτε θα αντιμετωπίζεται πρόχειρα εκ των έσω της σχολικής μονάδας και από εκπαιδευτικούς που δεν είναι απαραίτητα πληροφορικάριοι, ή το σημαντικότερο είναι πιθανό ανάλογα την σχολική μονάδα και τον Δήμο στον οποίο ανήκει να έχουμε ένα περισσότερο/λιγότερο τυπικό outsourcing προς ιδιώτες.