Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 23 – Κριτήρια επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 25 Μαρτίου 2018, 11:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Διδακτική εμπειρία παίρνει “10 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο”, περισσότερο δηλαδή από τους τίτλους σπουδών που παίρνουν “9 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο”. Νομίζω ότι αυτή η μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας είναι υπερβολική και εκθέτει όσους την έχουν προτείνει. Εάν κάποιους εκπαιδευτικός δεν είναι επαρκής στα διδακτικά του καθήκοντα θα του δοθούν χαριστικά τόσα μόρια. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να αποσυρθεί ή να περιοριστούν τα μόρια αυτά πάρα πολύ (π.χ. μέχρι 2 το ανώτερο). Οι θέσεις αυτές πρέπει να καλύπτονται από συναδέλφους με πολλές σπουδές και με υψηλό επιστημονικό υπόβαθρο και εμπειρία. Σε ένα σχολικό πλαίσιο με τόσα πολλά και σύνθετα προβλήματα, τα στελέχη που θα επιλεγούν πρέπει να έχουν και πολλές σπουδές και σημαντική εμπειρία.