Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΤΖΑΡΙΔΗΣ | 25 Μαρτίου 2018, 11:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενική παρατήρηση Αγαπητοί συντάκτες του σχεδίου νόμου και των κριτηρίων μοριοδότησης Έχω την αίσθηση ότι προσπαθώντας να απαντήσετε στην (κατ΄ εμέ στρεβλή) άποψη ότι οι σχολικοί σύμβουλοι φροντίζουν για την βελτίωση του βιογραφικού τους και δεν ασχολούνται με το καθοδηγητικό τους έργο, καταφέρατε να πετύχετε το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα! Και εξηγούμε. Μοριοδοτείται το δεύτερο μεταπτυχιακό η το διδακτορικό η δεύτερη ξένη γλώσσα ακόμη και το δεύτερο πτυχίο....που αν το ψάξετε τα απέκτησαν οι περισσότεροι ενώ ήταν σε υπηρεσία ...έξω από την τάξη!!!!!!! Αντίθετα απαξιώνεται η παραγωγή επιστημονικού έργου (συγγραφή και δημοσίευση επιστημονικών άρθρων συγγραφή σχετικών βιβλίων κτλ) τα οποία είναι τα μόνα που μπορεί να σας δώσουν μία αίσθηση σοβαρής ενασχόλησης με το διδακτικό αντικείμενο και την καθοδήγηση των συναδέλφων τους. Γενικά με τα κριτήρια που παρουσιάζονται στο σχέδιο φαίνεται να μη σας ενδιαφέρει η "επιστημονική πρωτοβουλία", "η διατύπωση προσωπικής επιστημονική πρότασης", η "επιστημονική διαφωνία" , η συστηματική ενασχόληση με την επιμόρφωση, και όλα όσα συνεπάγεται η συνεπής υποστήριξη διδακτού έργου, αλλά αντίθετα πριμοδοτούνται όσοι απλά ...παρακολούθησαν άλλους να διατυπώνουν απόψεις (μεταπτυχιακά δεύτερο πτυχίο) και να ... τους επιμορφώνουν (διδασκαλείο μακροχρόνιες επιμορφώσεις), δηλαδή απλά "κάθισαν σε θρανίο" για περισσότερο χρόνο!