Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Καπετανάκης Γιάννης | 25 Μαρτίου 2018, 11:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν η εκπαιδευτική πολιτική της παρούσας κυβέρνησης είναι να διαμορφωθεί μια νέα κατάσταση στην εκπαιδευτική κοινότητα μέσα από την αναδιοργάνωση των σημερινών δομών υποστήριξης της Αθμιας και Βθμιας εκπαίδευσης, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα να διασωθεί η συνολική ως σήμερα αποδεδειγμένη προσφορά των εκπαιδευτικών στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων και των επιμορφωτικών δράσεων για να μπορεί να αξιοποιηθεί. Στα χρόνια αυτά, με την υποστήριξη των υπεύθυνων Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Σχολικών Δραστηριοτήτων και Καινοτόμων Δράσεων, δημιουργήθηκε πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που πιστοποιήθηκε και αξιοποιήθηκε από τις προς κατάργηση δομές αλλά σήμερα πλέον ο πλούτος αυτός κινδυνεύει πραγματικά να καταστραφεί. Δεν θα είναι η πρώτη φορά. Η κατάργηση του Ελληνικού Κέντρου Παραγωγικότητας (ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ.) χάριν της "αναδιοργάνωσης" των θεσμών επαγγελματικής κατάρτισης οδήγησε στη δημιουργία των Ι.Ε.Κ. (Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης) που κανένας ως τώρα δεν τόλμησε να συγκρίνει την προσφορά τους αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι εξαφανίζοντας το ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ. συνέβη η διάλυση ενός μοναδικού και σημαντικού Δικτύου του Παραγωγικού κόσμου σε όλη την Ελλάδα. Αυτή η τακτική είναι αυτοκαταστροφική... Ας παραδεχτούν επιτέλους οι πολιτικοί, τα λάθη του παρελθόντος, ας μάθουν από τα λάθη αυτά, ότι δεν γκρεμίζουμε κάτι που έχει πραγματική αξία. Η Ιστορία μας κρίνει όλους.