Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Σταυρούλα Μισθού | 25 Μαρτίου 2018, 12:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Πιθανολογώ ότι το Υπουργείο δεν γνωρίζει πώς λειτουργούν τα εργαστήρια Πληροφορικής στα σχολεία καθώς και τι αντιπροσωπεύει το μάθημα της Πληροφορικής στην ελληνική αλλά και στην παγκόσμια εκπαίδευση. Αυτή η διαβούλευση λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία να ενημερωθούν οι αρμόδιοι, ότι η τελευταία ελπίδα βιωσιμότητας των σχολικών εργαστηρίων είναι το ΚΕΠΛΗΝΕΤ. 2. Έχοντας 27 χρόνια υπηρεσίας στον κλάδο ΠΕ19 και έχοντας υπηρετήσει σε Γυμνάσιο, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ αλλά και στη θέση διευθύντριας ΓΕΛ, μπορώ να βεβαιώσω ότι η προσφορά του ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι πολύπλευρη στην υποστήριξη και βοήθεια προς τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντές. 3. Είναι συνάδελφοι μας οι υπηρετούντες στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ!!! Μιλάμε την ίδια γλώσσα, ξέρουν τα προβλήματα, προσπαθούν να βρουν λύσεις. Και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. Η τεχνογνωσία που έχουν είναι πολύτιμη για όλους μας. Στην Α' Αθήνας που υπηρετώ, με το LTSP αξιοποιούμε το ανοιχτό λογισμικό. 4. Συμπερασματικά: το ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι μία δομή που πρέπει να διατηρηθεί, αλλά και να ενισχυθεί στην κατεύθυνση (α) της συστηματικής υποστήριξης των σχολείων με ελεύθερο και ανοιχτό λογισμικό και (β) της εισαγωγής και υποστήριξης νέων ανοιχτών λύσεων ρομποτικής και τρισδιάστατης εκτύπωσης. Είναι η μόνη δομή που μπορεί να προσφέρει ομοιομορφία στα εργαστήρια πληροφορικής, λειτουργικότητα και βιωσιμότητα.