Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Θανασης | 25 Μαρτίου 2018, 12:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συμβουλευτική είναι έργο δύσκολο και δεν φτάνουν τα ακαδημαϊκά προσόντα . Κατανοώ ότι όλοι θελουμε μια θεσούλα σε αυτή την υπερδομή και όλοι νιώθουμε ικανοί για αυτήν . Αλλά πρωτίστως ικανότεροι είναι αυτοί που έχουν ήδη εμπειρία σε αυτά τα πόστα. Ένας/μια σύμβουλος προσανατολισμού σε ΚΕΣΥΠ ή ένας/μια που έχει χρόνια διατέλεσει σε ΣΣΝ γνωρίζει καλύτερα τη συμβουλευτική πράξη , έχει καθοδηγήσει και βοηθήσει εκατοντάδες μαθητές , γονείς , εκπαιδευτικούς . Έχει αναρωτηθεί με τη ψυχή του , έχει προβληματιστεί , έχει ψάξει , έχει επιμορφωθεί , έχει εξελιχθεί , έχει φτάσει με λίγα λόγια σε ένα καλό επίπεδο, Επομένως θα μπορεί να είναι πιο χρήσιμος και βοηθητικός στις οποίες δράσεις που μπορεί να προσφέρει . Επιπλέον έχει προέλθει από την εκπαίδευση , γνωρίζοντας τι σημαίνει τάξη, παιδιά διδακτική πράξη και φυσικά τις ανάγκες ενός σχολείου . Μην υποτιμάται λοιπόν η προϋπηρεσία των υπευθύνων σε αυτές τις δομές οι ποιοι συν τοις άλλοις όλοι έχουν και αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα !