• Σχόλιο του χρήστη 'Χαραλαμπίδου Έφη' | 25 Μαρτίου 2018, 12:37

    1. Εξαιρούνται οι κλάδοι των ΠΕ61/71 ακόμα και σε αυτό το επίπεδο της νομοθετικής κατοχύρωσης ,γιατί προφανώς το επιχείρημα του υπουργείου είναι πως οι θέσεις θα στελεχωθούν από μόνιμους εκπαιδευτικούς. Αυτό ωστόσο,δεν απαγορεύει τον συντάκτη του νομοσχεδίου να προνοήσει για τις θέσεις αυτές μελλοντικά (μιας και σε βάθος τριετίας θα γίνουν ...διορισμοί... και με ιδιαίτερη προτεραιότητα στην ειδικής αγωγή...). 2. Ο αριθμός των συντονιστών γενικά δεν φαίνεται να έχει κάποια λογική βάση ούτε ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες. Ειδικά ο αριθμός για τους συντονιστές Ειδικής αγωγής.Εδώ και πολλά χρόνια η γενική αποτίμηση είναι πως έπρεπε να αυξηθούν όχι να διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα ή να μειωθούν. Πλέον οι μαθητές με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι αυξημένοι σε αριθμό και απαιτείται μεγάλη υποστήριξη των σχολικών μονάδων. 3. Η προσθήκη της λέξης ενταξιακής πέρα από το ότι δεν έχει θεσμοθετηθεί γενικότερα ως ορολογία αλλά εμφανίζεται ξαφνικά σε αυτό το νομοσχέδιο φαίνεται πως απλά αποτελεί μια υπερπροσπάθεια από τη μεριά του υπουργείου να δείξει πως προσανατολίζεται στην ''ένταξη΄΄ των μαθητών με αναπηρίες ή/και ε.ε.α . Το αν υπάρχουν ακόμη ''φραγμοί'' όπως αναφέρεται στο παρόν νομοσχέδιο σίγουρα δεν οφείλεται στον όρο ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Θεωρώ πως οι σχολικοί σύμβουλοι ΕΑΕ γνώριζαν τις αρμοδιότητες και το σκοπό τους και χωρίς να υπάρχει ο όρος ''ενταξιακή''. Η επιλογή ορισμένων να ακολουθούν την κυβερνητική πολιτική περικοπών προφανώς θα συνεχιστεί ακόμα και με την αλλαγή ονομασίας τους. Αν μπούμε επίσης στο κομμάτι της ανάλυσης ορολογιών θα ανοίξει ακόμα περισσότερο το θέμα. Εκτός αν πλέον το έργο τους θα αφορά και υποστήριξη των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που αναφέρονται στο νομοσχέδιο σε άλλο σημείο.Δηλαδή μιλάμε για έναν συντονιστή που θα υποστηρίζει και μαθητές με ε.ε.α και μαθητές ευάλωτων,ότι δηλαδή θα έχει χρηματοδότηση ΕΣΠΑ τα επόμενα χρόνια...