Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 30 – Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΣχόλιο του χρήστη Σ.Μ. | 25 Μαρτίου 2018, 13:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το Δημόσιο Ελληνικό Σχολείο αντιμετωπίζει σήμερα πολλά προβλήματα για αρκετά εκ των οποίων ευθύνη έχουν τα Διευθυντικά Στελέχη του. Άρα κατ’ επέκταση η πολιτεία που καθορίζει τον τρόπο που αυτά επιλέγονται. Οι θέσεις ευθύνης δεν είναι κτήμα κανενός. Χρειάζεται συνεχής αγώνας, προσπάθεια, συνεργασία, ταλέντο αλλά και εμπειρία προκειμένου ο Διευθυντής να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της καθημερινότητας του Σχολείου. Απαιτείται καθημερινά να αποδεικνύει ότι επάξια βρίσκεται σε αυτήν τη θέση. Τόσο ο σύλλογος διδασκόντων όσο οι μαθητές και οι γονείς τους θέλουν Διευθυντές που να εμπνέουν, να οργανώνουν, να καθοδηγούν, να συνεργάζονται, να παραδειγματίζουν με τη στάση τους, να προλαμβάνουν και να αντιμετωπίζουν τις συγκρούσεις και τα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά. Το διακύβευμα δεν είναι το πλήθος των θητειών αλλά η πολιτεία να νομοθετήσει, επιτέλους, ένα αξιοκρατικό σύστημα επιλογής στελεχών εκπαίδευσης τέτοιο που να δίνει ΙΣΕΣ ευκαιρίες στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς ώστε τελικά να επιλέγονται οι πλέον ικανοί για το ρόλο αυτό.