Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη | 25 Μαρτίου 2018, 13:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην σημερινή εποχή η γνώση μιας ξένης γλώσσας, όπως ή αγγλική, η ισπανική, η γαλλική που τις χρησιμοποιούν πολλοί λαοί, είναι απαραίτητη για κάθε εκπαιδευτικό, πόσο δε μάλλον για τα στελέχη της εκπαίδευσης. Ιδιαίτερα δε απαραίτητη είναι η γνώση ξένης γλώσσας ευρέως ομιλουμένης για τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου που θα αναλάβουν και το έργο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Είναι απολύτως αναγκαίο να έχουν πρόσβαση στη διεθνή βιβλιογραφία και γι' αυτό αποτελεί πύλη μια ξένη γλώσσα που ευρέως ομιλείται. Στο σχέδιο νόμου αναδιοργάνωσης των δομών Π&Δ εκπαίδευσης προβλέπεται ως προϋπόθεση η κατοχή πιστοποιητικού γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 αλλά δεν κάνει διάκριση μεταξύ των γλωσσών. Θα πρέπει να προσδιορισθούν επακριβώς οι ξένες γλώσσες το πιστοποιητικό γνώσης επιπέδου Β2 των οποίων θα αποτελεί προϋπόθεση για τους υποψηφίους συντονιστών εκπαιδευτικούς έργου. Πχ η γνώση αλβανικών σε τι θα βοηθούσε;