Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος Περβανάς | 25 Μαρτίου 2018, 13:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Η ζωή μοιάζει να είναι μια γρήγορη εναλλαγή από πολυάσχολα τίποτα" (Τζέην Ώστεν, Μάνσφιλντ Παρκ).Τα Πολυπρόσωπα -και ίσως τελικά Απρόσωπα- "Πολλά" και "Πολλαπλά" που έρχονται με αυτές τις νέες Δομές μοιάζει να είναι κόντρα στη φιλοσοφία που υπηρετούσαν οι Υπεύθυνοι Δραστηριοτήτων έως τώρα: Αναπτύσσω βαθιές σχέσεις, ανθρώπινες, και αποκτώ το αίσθημα του ανήκειν, της εγγύτητας και του συμπράττειν με ορθοπαιδαγωγική ματιά. (ήτοι ΑΠΛΩΝΩ ΚΑΙ ΠΙΑΝΩ το ΧΕΡΙ ΣΟΥ) Οι μέχρι τώρα συνεργασίες μου με όλους τους Υπευθύνους ήταν εξαιρετικά ικανοποιητικές και αποτελεσματικές για χάρη του σχολείου και των μαθητών μας -με και χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Οι διοργανώσεις των επιμορφωτικών σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς μα και των σχολικών προγραμμάτων βιωματικού και ερευνητικού τύπου για το μαθητικό πληθυσμό έχουν (εξ αρχής του "εκσυγχρονισμού") συνυφανθεί με αυτά τα πρόσωπα - θεσμούς και τις θέσεις και τα Κέντρα που λειτουργούν. Η Σύνθεση και η Ενίσχυση των υπαρχόντων επιτυχημένων Δυναμικών Ρόλων πάνω στο "και ...και" (σε αντιδιαστολή με το "ή ... ή"), θα άφηνε νομίζω στους εμπλεκόμενους (υμείς και ημείς) μια αίσθηση σεβασμού στο γραπτό και άγραφο δίκαιο. Τότε, και τα "πολυάσχολα" σχολεία μας θα έβρισκαν στο Πρόσωπο αυτών των συγκεκριμένων έμπειρων και κοντινών "Ανθρώπων τους", το Νόημα που τείνει να χαθεί. Κυριάκος Περβανάς, Τμήμα Ένταξης 11ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών