Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 – Μεταβατικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Βασιλείου | 25 Μαρτίου 2018, 14:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προσφορά των υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων (Πολιτιστικών, Περιβαλλοντικών, Αγωγής Υγείας) προκύπτει μέσα από το εύρος, τη θεματολογία και την ποιότητα των προγραμμάτων που υλοποιούνται σε όλα τα σχολεία της χώρας. Όλο το χρονικό διάστημα που λειτούργησε ο θεσμός ενισχύθηκε η άτυπη εκπαίδευση και με τη συμβολή των ακούραστων υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων εισήχθη η καινοτομία, η ομαδοσυνεργατική μάθηση, η βιωματική μάθηση στο σχολείο. Ο ρόλος τους είναι συμβουλευτικός, επιμορφωτικός και υποστηρικτικός της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Πρέπει να ληφθεί υπόψη και να αξιολογηθεί το πολυδιάστατο έργο τους, πριν την κατάργηση του θεσμού των υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων, οι οποίοι αποτελούν μάχιμους συμμάχους του εκπαιδευτικού που θέλει να κάνει και άλλα πράγματα στο σχολείο εκτός από το "μάθημά " του.