Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος | 25 Μαρτίου 2018, 14:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το νομοσχέδιο για τις νέες δομές που είναι σε διαβούλευση υποβάλλω τις παρακατω προτάσεις: α. Η επιλογή των συντονιστων εκπαιδευτικου εργου πρεπει να γινει από το Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής του Υπουργειο Παιδειας και όχι από τις περιφερειακές δομές για να είναι μια διαδικασία δίκαια, αξιοκρατική και άμεμπτος. Με τη διαδικασία αυτή δίνεται η δυνατότητα επιλογής σε πλέον της μιας (1) Περιφερειας , θέμα το οποίο όπως τίθεται τώρα δημιουργεί έντονο προβληματισμό στους υποψηφίους. Σε αντίθετη περίπτωση, δίνεται η εντύπωση ότι για μια φορα ξανά επιχειρειται κομματική χειραγώγηση του θεσμου β. Είναι ανεπιτρεπτο για μια χωρα της Ευρωπαικής Ένωσης να είναι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, άτομα με μονο προσον την κομματική τους ταυτοτητα και τη συνδικαλιστική τους δραση. Συμπερασματικά θα πρέπει να γίνει πρωτα η αξιοκρατική επιλογή των Περιφεριακών Διευθυντών Εκπαίδευσης όπου θα πρέπει να επιλεγούν οι κατά γενική ομολογια ικανότεροι από πλευράς αντικειμενικών, ουσιαστικών προσόντων και δυνατοτήτων που θα είναι αποδεκτοί και δεν θα αμφισβητούνται από τους υφισταμένους τους στην ιεραρχία της εκπαίδευσης και στη συνέχεια να γίνε ι η επιλογή των Συντονιστων εκπαιδευτικου έργου. γ. Όσον αφορά στα επι μέρους μοριοδοτούμενα προσόντα που πρεπει να διαθετουν οι υποψηφιοι προτεινω τα παρακάτω: 1. H μοριοδότηση της ξένης γλώσσας σε επίπεδο C2 είναι απαράδεκτο να μοριοδοτείται με 1 μόριo. Γνωρίζει ο καθένας μας ότι η απόκτηση μιας ξένης γλώσσας στο παραπάνω επίπεδο απαιτεί χρόνο τουλαχιστον 3-4 ετών και στην ουσία προκειται για την απόκτηση ενός άλλου πτυχίου. Η προτεινόμενη μοριοδότηση ειναι μίζερη, απαξιωτική και απαράδεκτη και θα πρέπει η πρωτη ξένη γλωσσα σε αυτό το επίπεδο να μοριοδοτείται με 3 μόρια και η κατοχή πλέον της μιας γλωσσας θα πρεπει να μοριοδοτηθεί με 5 μόρια συνολικά. 2. Η κατοχή μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων για να μοριοδοτηθεί θα πρέπει να έχει συνάφεια με το γνωστικό αντικείμενο της θέσης , σε διαφορετική περιπτωση να αγνοείται η μοριοδότησή τους. 3. Να καθιερωθεί σαν προαπαιτούμενο για την υποψηφιότητα σε θέση στελέχους 15ετης πραγματική διδακτική εμπερία (στην τάξη και όχι γονική και άδεια κυήσεως) χωρίς άλλη μοριοδοτηση θητείας περαν των αντικειμενικών προσόντων. Αλλοιώς να μοριοδοτηθεί και ο χρόνος της εκπαιδευτικής άδειας.