Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Χριστίνα Τσούμαρη | 25 Μαρτίου 2018, 14:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι καθηγήτρια Πληροφορικής και εργάζομαι πάνω από 22 χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο Νομό Ευβοίας. Το αντίστοιχο ΚΕΠΛΗΝΕΤ όλα αυτά τα χρόνια είναι ο φορέας που υποστηρίζει το εργαστήριο Πληροφορικής στο σχολείο που δουλεύω, σε οτιδήποτε χρειάζομαι από επισκευές υπολογιστικών συστημάτων, ενημέρωση και καθοδήγηση για αγορά hardware, εγκαταστάσεις λογισμικών και μετάβαση από windows σε linux εργαστήρια και αντίστοιχη παραμετροποίηση, υποστήριξη ιστοσελίδας του σχολείου αλλά και όλων των υπολογιστών της σχολικής μονάδας που υποστηρίζουν τις διοικητικές εργασίες του σχολείου. Μας εξυπηρετούν οποτεδήποτε έχουμε χρειαστεί τη βοήθεια, τη συμβουλή ή τη συνεργασία τους. Δεν ξέρω πόσα χρήματα έχουμε εξοικονομήσει τόσα χρόνια σε καταστήματα και τεχνικούς Η/Υ από τις υπηρεσίες των συναδέλφων στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ευβοίας. Ο φορέας αυτός είναι πραγματικά απαραίτητος για την υποστήριξη των υπολογιστών στις σχολικές μονάδες, ειδικά την συγκεκριμένη χρονική περίοδο της οικονομικής κρίσης όπου τα χρήματα που δίνονται στα σχολεία είναι ελάχιστα ώστε ούτε χαρτί δεν έχουμε για εκτύπωση, πόσο μάλλον να πληρώνουμε και για έξοδα σε τεχνικούς υπολογιστών. Οι καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία ασχολούμαστε κυρίως με τη διδασκαλία του μαθήματος Πληροφορικής και την εκτέλεση των εργασιών στο εργαστήριο Πληροφορικής, συχνά όμως δεν έχουμε τις τεχνικές γνώσεις για την επισκευή υπολογιστών, μιας και προερχόμαστε από διαφορετικά πανεπιστημιακά τμήματα καθένας μας. Έτσι ο φορέας ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι σημαντικός και απαραίτητος για να καλύψει αυτά τα κενά σε κάθε νομό διότι εκτός από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καλύπτουν ακόμη και την Πρωτοβάθμια μέχρι και τα νηπιαγωγεία. Στην πραγματικότητα έπρεπε όχι να καταργηθούν/συγχωνευτούν αλλά να ενισχυθούν με περισσότερο προσωπικό ώστε να καταφέρουν να εξυπηρετούν όλα τα σχολεία ενός νομού!