• Σχόλιο του χρήστη 'Ανέστης' | 25 Μαρτίου 2018, 14:39

    Σωστά μοριοδοτείται το 2ο μεταπτυχιακό. Τα μεταπτυχιακά της διοίκησης, παιδαγωγικών και διδακτικής/εκπαιδευτικής τεχνολογίας θα έπρεπε να μοριοδοτούνται παραπάνω (όχι όμως πολύ παραπάνω), π.χ. με 4 αντί 3,5. Η γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Β2 είναι βασικό προσόν για όλους, όχι μόνο για τους συντονιστές εκπ. έργου. Όταν υπογράφεις μια αίτηση Erasmus, καλό είναι να καταλαβαίνεις τι υπογράφεις. Υπάρχει χρόνος για τα νυν στελέχη να φροντίσουν, μέχρι τις επόμενες κρίσεις, να πάρουν κάποια πιστοποίηση. Η υπηρέτηση σε ένα συγκεκριμένο πόστο δίνει εμπειρία που δε συγκρίνεται με άλλη, σε άλλο πόστο. Αν έχω υπηρετήσει π.χ. 5+6+3 χρόνια σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ΔΔΕ αντίστοιχα, δεν είναι σωστό να μετράνε τα μόριά μου το ίδιο. Πρέπει να μοριοδοτούμαι περισσότερο αν διεκδικώ θέση δντή σε ΕΠΑΛ, λιγότερο σε ΓΕΛ και ακόμη λιγότερο σε θέση στη ΔΔΕ. Ομοίως για τις άλλες διοικητικές θέσεις. Πρέπει δηλαδή να έχουμε έναν σύνθετο πίνακα μορίων και το κάθε στέλεχος να έχει βαθμολογία ανάλογα με το πού στοχεύει. Επίσης είναι σημαντική για την επιτυχία του εκπαιδευτικού έργου μιας σχολικής μονάδας η γνώση των ιδιαιτεροτήτων των εκπαιδευτικών από το διευθυντή και η αποδοχή του διευθυντή από τους εκπαιδευτικούς. Εδώ υπεισέρχεται και το θέμα της ψηφοφορίας του συλλόγου διδασκόντων. Πρέπει ίσως τα μόρια του νυν υπηρετούντος δντή να ενισχύονται για το συγκεκριμένο σχολείο (λόγω εμπειρίας), με ασφαλιστική δικλίδα την αποδοχή ή μη από τον Σύλλογο Διδασκόντων. Πρόταση: (Μόρια υπηρεσίας στο σχολείο) Χ 1,1 Χ (Ποσοστό αποδοχής / 50%) + (Μόρια υπηρεσίας σε άλλο σχολείο) Χ 1. Αυτή είναι μια απλή πρόταση, το θέμα θέλει περισσότερη μελέτη …