Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη Βαφοπουλος μιχαηλ | 25 Μαρτίου 2018, 14:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ οτι είναι παράληψη η μη ένταξη των υπευθύνων των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων στη νέα δομή του ΚΕΣΥ. Ο ρόλος των ΣΣΝ τόσο στην υποστήριξη των μαθητών για την άμεση αντιμετώπιση προβλημάτων ψυχικής φύσης όσο και στην υποστήριξη – καθοδήγηση του σχολείου σχετικά με την διαχείριση των μαθητών αυτών αλλά και γενικότερα θέματα διαχείρισης τάξης, σχέσεων γονέων - εκπαιδευτικών, υλοποίησης πργραμμάτων αγωγής υγείας, είναι ουσιαστικός. Πολλές φορές χρειαστήκαμε την βοήθεια του υπεύθυνου ΣΣΝ για παρεμβάσεις που εμείς ως εκπαιδευτικοί δεν είχαμε τη γνώση και την εμπειρία να υλοποιήσουμε και κανείς άλλος δεν ήταν εκεί για να μας πει τι και πως μπορούμε να το κάνουμε. Υπήρξε συχνά ο διασυνδετικός κρίκος με υπηρεσίες που έπρεπε να απευθυνθούμε εμείς σαν σχολείο, ο μαθητής ή οι κηδεμόνες για θέματα που μας αφορούσαν, καθοδηγώντας μας στην πιο ενδεδειγμένη λύση κάθε φορά και δείχνοντάς μας τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε. Παρενέβαινε ο ίδιος θεραπευτικά για την αντιμετώπιση περιστατικών. Αυτό ήταν πολύ σημαντικό αν αναλογιστούμε οτι οι υπηρεσίες υγείας έχουν ήδη μεγάλο χρόνο αναμονής για να δουν κάποιον μαθητή που χρήζει άμεσης βοήθειας με αποτέλεσμα πολλές περιπτώσεις που απευθύνονταν εκεί να μην λάμβανα την βοήθεια που χρειάζονταν. Αποτέλεσε το πρόσωπο διαμεσολάβησης για την μείωση των εντάσεων μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων ή και εκπαιδευτικών μεταξύ τους. Εμείς οι καθηγητές νιώθουμε πραγματικά μεγάλη ασφάλεια το να υπάρχει κάποιος που να αναλαμβάνει την ευθύνη για την επίλυση προβλημάτων που εμείς δεν έχουμε την δυνατότητα να επιλύσουμε κι όμως τα βρίσκουμε πάντα στην σχολική καθημερινότητά μας. Και αυτός μέχρι τώρα ήταν ο υπεύθυνος ΣΣΝ. Γι αυτό πιστεύουμε ακράδαντα οτι τα στελέχη των ΣΣΝ θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον την δυνατότητα να συμμετέχουν στις διαδικασίες στελέχωσης της νέας δομής και μέσα από αυτή να βοηθήσουν ουσιαστικά την σχολική κοινότητα με τις γνώσεις και την εμπειρία τους.