Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 25 Μαρτίου 2018, 15:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επανέρχομαι. Ως Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου επιλέγονται εκπαιδευτικοί των οικείων κλάδων με δωδεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα σε σχολικές μονάδες για δέκα τουλάχιστον έτη και οι οποίοι διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2... Θα ήθελα να ξέρω εαν υπάρχει κάποια έρευνα όπου να συνδέεται αποτελεσματικότητα, ποιότητα, καινοτομία στο έργο των απερχόμενων σχολικών συμβούλων με τη γνώση ξένης γλώσσας. Εξάλλου δεν ήταν προαπαιτούμενο πριν. Τώρα; Στις νέες δομές όπου προάγονται οι συνέργειες μεταξύ των στελεχών και των δομών και όπου επιβάλλεται να υπάρχει αλληλοσυμπληρωματικότητα; Δεν αναφέρομαι στα ίσα δικαιώματα των υποψηφίων ωςπρος τις θέσεις, κλπ. αυτό έχει ήδη αναφερθεί σε πολλά σχόλια.