• Σχόλιο του χρήστη 'Τριανταφυλλιά' | 25 Μαρτίου 2018, 16:26

    α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.): αα) Νηπιαγωγών (ΠΕ60): ογδόντα έξι (86) θέσεις, ββ) Δασκάλων (ΠΕ70): εκατό εξήντα έξι (166) θέσεις, από τις οποίες δύο (2) πληρούνται κατά προτεραιότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, Πραγματικά ακούγεται παράλογο ενώ υπάρχουν σχεδόν 2000 άτομα με βασικές σπουδές στη ειδική Αγωγή δασκαλοι ΠΕ 71 και νηπιαγωγοί ΠΕ 61, οι περισσότεροι και με επιπλέον σπουδές στον κλάδο τους οι οποίοι είναι πλήρως καταρτισμένοι σε μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης, στη διαφοροποίηση της διδασκαλίας και στα εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης να μην τους κατοχυρώνεται τις θέσεις των εκπαιδευτικών στα ΚΕΣΥ. Πραγματικά έχετε στη διάθεση σας πλήρως καταρτισμένους επιστήμονες που θα σας έλυναν προβλήματα, θα βοηθούσαν τον εκπαιδευτικό με καθημερινή υποστήριξη στο έργο του,θα έδιναν συμβουλές πάνω στη διαφοροποίηση της διδασκαλίας για να επιτευχθεί η ενταξιακή εκπαίδευση και αυτούς τους επιστήμονες δεν τους συμπεριλαμβάνεται ξεκάθαρα στα Κεσυ. Θα πρέπει να επαναξιολογήσετε το ρόλο των εκπαιδευτικών των Κεσυ και να αποσαφηνίσετε το όρο α) Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) και να ορίσεται ξεκάθαρα δασκάλους ειδικής αγωγής ΠΕ 71 ώστε να προλάβετε να μην καλυφθούν αυτές οι θέσεις από άτομα με ημιμάθεια ή και αμάθεια πάνω σε θέματα ειδικής Αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης.