Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Στελέχωση των Κ.Ε.Σ.Υ.Σχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ | 25 Μαρτίου 2018, 17:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν είναι σημαντικό και ενθαρρυντικό το ότι τα ΚΕ.ΣΥ. θα λειτουργούν συνεργατικά και συντονισμένα για την στήριξη της σχολικής κοινότητας. Η παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΥΕΠ) αφορά ολόκληρη τη σχολική κοινότητα (μαθητές/τριες, γονείς, εκπαιδευτικούς) και την τοπική κοινωνία. Ειδικότερα τους μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου και όλων των τάξεων των Λυκείων αλλά και τους νέους που δεν έχουν ενταχθεί στο εκπαιδευτικό σύστημα και ζητούν στήριξη και πληροφόρηση για επιλογές εκπαίδευσης και κατάρτισης. Προτάσεις για τους εκπαιδευτικούς ΣΥΕΠ στα ΚΕ.ΣΥ. Οι εκπαιδευτικοί ΣΥΕΠ που θα είναι κάτω από την ομπρέλα των ΚΕ.ΣΥ. να συνεχίσουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στη σχολική κοινότητα από τους εξακτινομένους χώρους που στεγάζονται τα σημερινά ΚΕ.ΣΥ.Π. ανά Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης (καθότι δεν υπάρχει οικονομικό κόστος της υπηρεσίας για τη λειτουργία τους), να συμμετέχουν σε όλες τις συναντήσεις της ολομέλειας των μελών των ΚΕ.ΣΥ. και να συνεργάζονται για την προσφορά υποστηρικτικών υπηρεσιών με τα υπόλοιπα μέλη των ΚΕ.ΣΥ. Να υπάρχει εποπτεία των προσφερόμενων υπηρεσιών ΣΥΕΠ στη σχολική κοινότητα. Να καθοριστούν με σαφήνεια τα καθήκοντα των εκπαιδευτικών ΣΥΕΠ των ΚΕ.ΣΥ. Να αξιολογηθεί και να μοριοδοτηθεί η εμπειρία στην παροχή υπηρεσιών ΣΥΕΠ των Υπευθύνων ΣΕΠ στα ΚΕ.ΣΥ.Π. Η κατανομή των θέσεων εκπαιδευτικών με ειδίκευση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στα ΚΕ.ΣΥ. πρέπει να γίνει με βάση τον αριθμό των εξυπηρετούμενων μελών της σχολικής κοινότητας στην οποία απευθύνονται. Οι συλλογικές και συντονισμένες δράσεις ανά Διεύθυνση και ΚΕ.ΣΥ. μπορούν να αποβούν ωφέλιμες για όλους τους μετέχοντες στη σχολική κοινότητα.