Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 25 Μαρτίου 2018, 17:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα κριτήρια επιλογής πρέπει να είναι προσθετικά και όχι επιλεκτικά. Αυτό διασφαλιζει την αξιοκρατία και αποκλείει φωτογραφικές διατάξεις ή περιορισμούς. 1) Διδακτική εμπειρία 2) Εκπαιδευτικά και επιστημονικά προσόντα 3) Εξετάσεις 4) Συνέντευξη 5) Άποψη της σχολικής κοινότητας 6) Συγγραφικό έργο 7) Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα 8) Θέσεις ευθύνης και διοίκησης κλπ Για παράδειγμα η άποψη της σχολικής κοινότητας μπορεί να αποκλείσει περιπτώσεις στελεχών που διακατέχονται από εμμονές και έλλειψη ηγετικού ρόλου παρόλο που διαθέτουν σημαντικά εκπαιδευτικά και επιστημονικά προσόντα. Προφανώς τα τυπικά προσόντα είναι σημαντικά και μάλιστα πρέπει να είναι απεριόριστα αλλιώς υπάρχει ισοπέδωση. Η συνέντευξη έχει την αξία της αρκεί να υπάρχει συγκεκριμένο θεσμικό πλαίσιο για τις ερωτήσεις και την επιλογή των κριτών. Οι εξετάσεις είναι απαραίτητες γιατί ελέγχονται οι γνώσεις για παράδειγμα σε θέματα διοίκησης.