Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 24 – Αποτίμηση κριτηρίων επιλογήςΣχόλιο του χρήστη oikoniki | 25 Μαρτίου 2018, 18:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κε Υπουργέ, αν και όλοι καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο γίνονται οι τόσες διαφοροποιήσεις στην προϋπηρεσία, εν τούτοις σας καλώ να το ξανασκεφτείς καθώς η προϋπηρεσία είναι χρήσιμη από όλες τις δομές και υπηρεσίες του υπουργείου. Επίσης θέλω να τονίσω ότι οι περισσότεροι καθηγητές που δεν έχουν " βγει" από την τάξη ποτέ, δεν σημαίνει κατά ανάγκη ότι είναι ικανοί, αξιοι, εργατικοί και καλοί παιδαγωγοι. Εφ όσον κανεις δεν έχει ποτέ αξιολογηθεί δεν υπάρχει το τεκμήριο της καταλληλότητας. Ακόμη, υπάρχουν άνθρωποι που πήραν ένα πτυχίο στα 22 τους και πέραν τούτου ουδέν. Άρα μήπως η προϋπηρεσία να μοριοδοτειται ενιαία χωρίς κατηγοριοποίηση? Με ποια λογική πετιέται στα σκουπίδια κάποια προϋπηρεσία ενώ η διδακτική και μονο κατά την άποψη σας πρέπει να μετράει? Μήπως γιατί θέλετε με αποκλεισμούς α φωτογραφίσετε κάποιους? Λέμε τώρα....