Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 – Υπεύθυνοι Πληροφορικής και Νέων ΤεχνολογιώνΣχόλιο του χρήστη Σάββας Παπαδόπουλος | 25 Μαρτίου 2018, 18:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εντάξατε την Πληροφορική στα Δημοτικά (και πολύ καλά κάνατε), χωρίς όμως ταυτόχρονη πρόβλεψη και επένδυση για τη δημιουργία υποδομών, πόσω μάλλον υποδομών που να πληρούν τις προδιαγραφές που έχουν θεσπιστεί για ένα σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής. Παρόλα αυτά, με το φιλότιμο των εκπαιδευτικών Πληροφορικής των σχολείων και με την πολύτιμη συμβολή και συνεργασία των στελεχών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. η κατάσταση στα σχολεία είναι τουλάχιστον ανεκτή. Άλλωστε, αμφιβάλλω πάρα πολύ, αν θα βρείτε έστω και ένα διευθυντή σχολικής μονάδας που να επικροτήσει αυτό που πάτε να κάνετε, την κατάργηση δηλαδή των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.. Αντίθετα, πέρα από την επιβεβαίωση της πολύτιμης προσφοράς των στελεχών των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. στη λειτουργία των σχολείων, είμαι σίγουρος ότι θα απαιτήσουν την επιπλέον στελέχωση τους, έτσι ώστε να διεκπεραιώνεται γρηγορότερα ο ομολογουμένως τεράστιος φόρτος εργασίας που έχουν, μιας και πολλές φορές ένα και μόνο στέλεχος επιφορτίζεται με την τεχνική υποστήριξη του συνόλου των σχολείων μιας διεύθυνσης, τόσο πρωτοβάθμιας όσο και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Εν κατακλείδι, η προτεινόμενη από εσάς κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι το λιγότερο εγκληματική και θα δημιουργήσει πολλά και άμεσα προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων, κάτι που αναπόφευκτα θα οδηγήσει τα σχολεία στο να αναζητήσουν τεχνική υποστήριξη από ιδιώτες, αυξάνοντας έτσι τις ανάγκες χρηματοδότησης τους από το Υπουργείο. Θα πρότεινα να αποσυρθεί η διάταξη και να αντικατασταθεί με μια άλλη που θα ενισχύει ουσιαστικά, αυτή την πολύ πετυχημένη δομή.