Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 40 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησηςΣχόλιο του χρήστη ΛΙΛΙΚΑ | 25 Μαρτίου 2018, 18:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προϋποθέσεις που τίθενται είναι απαράδεκτες. Είναι προϋποθέσεις αποκλεισμού αξίων και έμπειρων στελεχών εκπαίδευσης. 1. Γιατί αποκλείονται όσοι έχουν δύο θητείες. Δεν είναι αντισυνταγματικό να περιορίζεται η δυνατότητα της επαγγελματικής εξέλιξης ενός εκπαιδευτικού. Αν κάποιο στέλεχος είναι ικανό γιατί θα πρέπει να μη μπορεί να συνεχίσει ή και να εξελιχθεί; 2. Οι προϋποθέσεις που τίθενται γίνονται μόνο και μόνο για να μπορέσει να ελεγχθεί το σώμα των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και στη συνέχεια το ελεγχόμενο αυτό σώμα στελεχών να αξιολογήσει και συνεπώς να ελέγξει του Διευθυντές των σχολείων. Όλα γίνονται για την κομματικοποίηση της εκπαίδευσης 2. Κακώς μπαίνει η προϋπόθεσης της γνώσης ξένης γλώσσας σε επίπεδο Β2 και μάλιστα μόνο για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου. Τέτοια διάταξη δεν υπάρχει πουθενά αλλού ως προϋπόθεση ούτε στον ιεραρχικά ανώτερο περιφερειακό διευθυντή ούτε σε πανεπιστημιακούς ούτε σε άλλες θέσεις στο Δημόσιο. Ποιους θέλουν να αποκλείσουν;