Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 22 – Προϋποθέσεις επιλογήςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΤΡΙΟΣ | 25 Μαρτίου 2018, 19:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η θέση του Δ/ντή Γυμνασίου απαιτεί εμπειρία στον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και πολύ σωστά απαιτείται προϋπηρεσία. Η θέση του Δ/ντή Λυκείου απαιτεί ότι και του Δ/ντη Γυμνασίου και επιπρόσθετα θα χρειαστεί να επιληφθεί των Πανελλαδικών εξετάσεων. Η θέση του Δ/ντή ΕΠΑΛ απαιτεί ότι και των Δ/ντων Γυμνασίων και Λυκείων και επιπρόσθετα θα πρέπει να επιληφθεί τη λειτουργία των Σχολικών Εργαστηρίων και της Μαθητείας. Γιά ποιό λόγο λοιπόν ένας Δ/ντής ΕΠΑΛ με μηδενική προϋπηρεσία σε Γυμνάσιο ή Λύκειο δεν μπορεί να γίνει Δ/ντής Γυμνασίου ή Λυκείου; μήπως του υπολείπεται η εμπειρία; ή οι γνώσεις; ενώ εάν είχε υπηρετήσει πρίν από 30 χρόνια σε Γυμνάσιο μπορεί;