Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΟΥΤΣΙΔΟΥ | 26 Νοεμβρίου 2009, 10:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το ΑΣΕΠ νομίζω ότι υποβαθμίζει τα πτυχία της τροτοβάθμιας εκπαίδευσης και με κανένα τρόπο δεν αξιολογεί επι της ουσίας τις γνώσεις που μπορεί να έχει ο εκπαιδευτικός οποιασδήποτε βαθμίδας. θα μπορούσε ο βαθμός πτυχίου και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι να αποτελούν όπως και σε όλες τις άλλες προσλήψεις ικανά να αποδείξουν την επάρκεια των γνώσεων του διδάσκοντα. Όχι όμως μόνο αυτό. Προτείνω αντί των εξετάσεων στο ΑΣΕΠ να καθιερωθεί ένα αντίστοιχο τεστ δεξιοτήτων που να μπορέσει να προσδιορίσει την εκπαιδευτική ικανότητα του υποψηφίου. Η ανίχνευση όχι μόνο γνώσεων αλλά κυρίως δεξιοτήτων, στάσεων και διέρευνηση των ικανοτήτων αξιολόγησης θα μπορούσε να αποτελεί σημαντικό εργαλείο αξιολόγησης. Η εμπειρία να αποτελεί σημαντικότατο στοιχείο μοριοδότησης για την πρόσληψη που όμως θα πρέπει να διευρηνθεί σε όλα τα επίπέδα εκπαίδευσης, να υπολογίζεται δηλαδή και η εμπειρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Κάθε χρόνο θα κατατίθενται αιτήσεις και θα δημιουργείται λίστα επιτυχόντων και αναλόγως θα διορίζονται στα σχολεία που θα καταθέτουν αιτήσεις. Συμφωνώ με αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στη διετή δοκιμαστική περίοδο. Τα μόρια πρόσληψης ακολουθούν τον εκπαιδευτικό σε όλη του τη ζωή και προσαυξάνονται ανάλογα με τα μόρια που θα παίρνει από το σχολείο που υπηρετεί κάθε φορά. Στην εκπαίδευση θα πρέπει πρωτίστως να μπαίνει κανείς από αγάπη και όχι επειδή δε μπορεί να βρεί αλλού δουλειά. Προσπαθήστε λοιπόν αυτό να το ανιχνεύσετε στον κάθε υποψήφιο.