Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – Κατάργηση του θεσμού των σχολικών συμβούλων και μεταβολές υπηρεσιών και υπηρεσιακών μονάδωνΣχόλιο του χρήστη Παντελής Κωτσίδης | 25 Μαρτίου 2018, 19:33
ΔΙΑΦΩΝΩ με την κατάργηση των δομών ΚΕ.Δ.Δ.Υ., των αθλητικών ακαδημιών και κυρίως των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ως καθηγητής πληροφορικής στην Α/θμια Εκπ/ση θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη της δομής καθώς προσωπικά έχω ζητήσει πολλές φορές την τεχνική στήριξη αλλά και τη συμβουλευτική σε θέματα του εργαστηρίου πληροφορικής των σχολείων στα οποία εργάζομαι. Η κατάργηση των Κέντρων πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών θα έχει: · Άμεση οικονομική επιβάρυνση των σχολικών μονάδων. · Υποβάθμιση της παρεχόμενης στήριξης των υποδομών και της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα νέων τεχνολογιών και καλών πρακτικών. Στην περιφερειακή ενότητα της Κοζάνης για τις (197) ΕΚΑΤΟΝ ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΕΠΤΑ, σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγεία και Δημοτικά), προβλέπεται μόνο ένας εκπαιδευτικός ως Υπεύθυνος Πληροφορικής και ένας δεύτερος εκπαιδευτικός για τις (59) ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΝΝΕΑ σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας, με έδρα την πόλη της Κοζάνης. Το Κε.Πλη.Νε.Τ. της Πτολεμαΐδας καταργείται. Πρόταση μου είναι: ·Να μην καταργηθούν τα Κε.Πλη.Νε.Τ.! Αλλά να παραμείνουν με την προηγούμενη αποκεντρωμένη μορφή του. ·Να ενισχυθούν και να αναβαθμιστούν με προσωπικό, τεχνογνωσία και πόρους. ·Να αυξηθεί ο αριθμός των Κε.Πλη.Νε.Τ. ώστε να αντιστοιχούν σε 1 ανά 30 σχολικές μονάδες καθώς υποδομές χωρίς συνεχή και εκ του σύνεγγυς υποστήριξη είναι άχρηστες και ταυτόχρονα η δύναμη ενός οργανισμού είναι τα άξια στελέχη του!