Αρχική Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξειςΆρθρο 15 – Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού ΑθλητισμούΣχόλιο του χρήστη Κυριάκος Καματσέλος | 25 Μαρτίου 2018, 20:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως ΣΥ.Π.Φ.Α. Πιερίας, συμμετέχοντας στη διαβούλευση, ως προς το Σχέδιο Νόμου για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κρίνουμε σκόπιμο να ενταχθεί επίσημα στο οργανόγραμμα όλων των Δ.Δ.Ε. η αλλαγή του χαρακτηρισμού «Ομάδα Φυσικής Αγωγής» σε «Τμήμα Φυσικής Αγωγής», προσδίδοντας αυτονομία, ταυτότητα και αδιαμφισβήτητο ρόλο στους εργαζόμενους σε αυτό. Έτσι, ως «Υπεύθυνοι Τμημάτων Φυσικής Αγωγής», ή και «απλά μέλη» αυτών να ορίζονται: α) οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί ΠΕ11 που έχουν οργανική, που είναι στη διάθεση, ή είναι αποσπασμένοι από άλλη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, ή και β) οι μεταταγμένοι νυν διοικητικοί ΠΕ1, πρώην εκπαιδευτικοί ΠΕ11, για τους οποίους δεν υπήρξε καμία μέριμνα, παρότι συχνά ήταν οι στυλοβάτες λειτουργίας της Φυσικής Αγωγής, όπως τη γνωρίζουμε τα τελευταία χρόνια. Το δίκαιο του αιτήματος αυτού έγκειται στο ότι είναι μόνιμοι διοικητικοί υπάλληλοι, κάτι που προεξοφλεί την εγκυρότερη γνώση και τη συνέχεια στην παραγωγή έργου, είναι γνώστες των αθλητικών πραγμάτων, ως πρώην Καθηγητές Φυσικής Αγωγής και έχουν διοικητική εμπειρία, λόγω της μακροχρόνιας υπηρεσίας τους στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Θεμιτό θα ήταν, η δυνατότητα διεκδίκησης του αξιώματος να ορίζεται, βάσει προσόντων και κριτηρίων και η απασχόληση όλων των ανωτέρω περιπτώσεων, να αφορά εξολοκλήρου στο «Τμήμα Φυσικής Αγωγής», που τοποθετούνται. Ομοίως, αναφορικά με τη στελέχωση των «Τμημάτων Φυσικής Αγωγής», στο σύνολο τους, αυτή να γίνεται στα πρότυπα των πρώην Γραφείων Φυσικής Αγωγής, ανάλογα με το δυναμικό τους σε σχολικές μονάδες, τόσο στην Πρωτοβάθμια, όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έτσι, οι ανάγκες που προκύπτουν για τη διεκπεραίωση των Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων να καλύπτονται στις μεγαλύτερες Δ/νσεις της χώρας με (5) πέντε εκπαιδευτικούς ΠΕ 11 και με (3) τρεις έως (4) τέσσερις εκπαιδευτικούς ΠΕ 11 στις υπόλοιπες Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης. Τέλος, στα «Τμήματα Φυσικής Αγωγής» των Δ.Δ.Ε. απαραίτητη είναι η συμμετοχή ενός (1) επιπλέον εκπαιδευτικού ΠΕ 11 με ειδικότητα κολύμβησης για το συντονισμό του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φ.Α..